مدیران چلسی تنها در صورتی می‌توانند برای جذب رحیم استرلینگ، ستاره منچسترسیتی، اقدام کنند که موفق به فروش روملو لوکاکو شوند.

فروش لوکاکو؛ تنها کلید انتقال استرلینگ به چلسی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، چلسی علاقه بسیاری به جذب رحیم استرلیگ از منچسترسیتی دارد اما شرایط فعلی این تیم اجازه انجام چنین انتقالی را به آنها نمی‎‌دهد. 

توماس توخل امیدوار است که بتواند این بازیکن انگلیسی را برای حضور در استمفوردبریج برای فصل آینده متقاعد کند، خصوصا که او نیز حاضر به امضای قرارداد جدیدی با مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر نشده است. 

با این حال، چلسی تنها در صورتی می‌تواند برای خرید این بازیکن پا پیش بگذارد که روند بازگشت روملو لوکاکو به اینتر و جدایی این بازیکن از چلسی به نتیجه برسد. 

لوکاکو مذاکراتی را با توماس توخل و مالکان جدید باشگاه چلسی انجام داده و آنها به این نتیجه رسیده‌اند که صدور مجوز جدایی این بازیکن به صورت قرضی بهترین راه حل برای تمامی طرف‌هاست اما هنوز توافقی بین این دو باشگاه صورت نگرفته است. 

چلسی خواهان دریافت حداقل 15 میلیون یورو برای انتقال قرضی این بازیکن و همچنان پرداخت دستمزد از سوی اینتر است اما این باشگاه ایتالیایی اعلام کرده که حاضر نیست بیشتر از پنج تا 10 میلیون یورو برای این انتقال پرداخت کند. 

علاوه بر این و با توجه به شرایط مالی اینتر، لوکاکو باید کاهش دستمزد قابل توجهی را هم برای بازگشت به این تیم و پوشیدن دوباره پیراهن آنها بپذیرد. 

در صورتی که این انتقال نهایی شده و دستمزد لوکاکو از فهرست دستمزدهای پرداختی چلسی کم شود، این تیم در درون و بیرون از زمین فضای مناسبی برای جذب استرلینگ دارد و می‌تواند بلافاصله برای خرید این بازیکن اقدام کند.