فیلم عروسی بهاره کیان افشار و امیرعلی دانایی. در ادامه ببینید.

عروسی لاکچری بهاره کیان افشار همه را غافلگیر کرد | بازیگر معروف همسر بهاره کیان افشار شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

تیزر فیلم بی وزنی با بازی بهاره کیان افشار و امیرعلی دانایی و... است. "بی وزنی" قصه ای زنانه دارد و در یک شب عروسی و روز بعد از آن روایت می شود که داماد مراسم را ترک کرده است. در این بین؛ عروس ، مادر داماد ، خواهر داماد و معشوقه داماد با یکدیگر دچار چالش می شوند و فیلم با روایت غیرخطی ، روابط هر کدام از این زن ها با داماد را افشا می کند. بهاره کیان افشار بازیگر نقش اول این فیلم است. بهاره کیان افشار متولد تهران است. بهاره کیان افشار علاوه بر بازیگری، ترانه سرایی هم میکند. بهاره کیان افشار متولد سال 64 است. 

بیوگرافی بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار متولد 12 اردیبهشت 1364 در تهران ، بازیگر و ترانه سرا می باشد. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی نرم افزاز کامپیوتر می باشد که کنار بازیگری ، کار دکوراسیون و تبلیغات می کند و ترانه سرایی هم کرده است.

بهاره کیان افشار

ترانه سرایی بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشاری از دوران کودکی ترانه هایی را می سرود و به واسطه آشناییت و رفت و آمدی که خانواده شان با بهرام رادان داشتند، بهرام رادان در چند قطعه از ترانه های او استفاده کرد.

قطعه تو هستی با صدای بهرام رادان با ترانه ای از بهاره کیان افشار است که سال 1392 منتشر شد و ترانه سرایی 5 قطعه از آلبوم روی دیگر بهرام رادان برعهده بهاره کیان افشار بوده است.

بهاره کیان افشار

بازیگری بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار از کودکی به بازیگری علاقه مند بود و با وجود مخالفت های خانواده در تئاترهای مدرسه شرکت میکرد و تلاش زیادی برای راضی کردن خانواده اش برای حضور در این حرفه کرد.

علاقه بهاره کیان افشار او را به سمت بازیگری سوق داد و باعث شد تا تلاش های زیادی برای راضی کردن خانواده اش انجام دهد و در نهایت موفق شد تا خانواده اش را راضی کند و اولین بار سال 83 مقابل دوربین سریال کلاه پهلوی رفت.

بهاره کیان افشار

اولین سریال بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار سال 83 برای اولین بار در یک سریال تلویزیونی مقابل دوربین رفت. این بانوی هنرمند در همان سال مشغول بازی در نمایش آزیتا حاجیان بود که توسط تینا پاکروان به محمدرضا شریفی نیا معرفی شد و به مجموعه کلاه پهلوی پیوست.

این بازیگر جوان در این سریال ایفاگر نقش شادی مستشارنیا بود و نزدیک به 7 سال مشغول بازی در این مجموعه بود و در این میان در تئاترهایی هم حضور داشت.

ابراز علاقه بهاره کیان افشار به هومن سیدی

اولین فیلم سینمایی بهاره کیان افشار

فیلم سینمایی شیرین به کارگردانی عباس کیارستمی در سال 1387 اولین تجربه بازیگری بهاره کیان افشار در سینما است.

بهاره کیان افشار در اولین تجربه حضورش در سینما مقابل دوربین فیلمی متفاوت از عباس کیارستمی رفت و با بازیگران زیادی از دنیای هنر همبازی بود و تجربه های زیادی در کنار زنده یاد عباس کیارستمی و هنرمندان سینما کسب کرد.

مصاحبه با بهاره کیان افشار

در دوران دبیرستان دوست داشتم به مدرسه تئاتر و رشته هنر بروم ولی پدر و مادرم شدیدا مخالف بودند و مثل خیلی از والدین دوست داشتند پزشکی بخوانم

در حالی که من هم اصلا علاقه ای به رشته های علوم تجربی نداشتم.  بنابراین دیپلم ریاضی فیزیک گرفتم و در دانشگاه هم رشته مهندسی کامپیوتر خواندم

بهاره کیان افشار از تئاتر تا تلویزیون

در نهایت سال 1383 وقتی 19 ساله و دانشجوی بود با گروه تئاتر آزیتا حاجیان آشنا شد و تمرینات بدن و لحن و بیان را از وی آموخت

او سپس با معرفی تینا پاکروان همکلاسی دبیرستانش به محمدرضا شریفی نیا سال 1385 در سریال «کلاه پهلوی» نقش شادی مستشارنیا را بازی کند

بهاره کیان افشار عاشق سفر و ماجراجویی

ما خانوادگی بصورت بیمارگونه عشق سفر رفتن داریم و دو لذت بزرگ زندگی من تئاتر و سفر هستند ، سفر به کسب تجربه ، ایده و دیدگاه های جدید کمک می کند. سفر در عین ماجراجویی ، آرامش بخش است و حال انسان را بهتره کرده و انرژی دوباره می دهد ، بخاطر لطف پدر و مادرم ایران را حسابی گشته ام.

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار سفیر خیریه

خانم کیان افشار از داوطلبان و همراهان قدیمی موسسه خیریه بهنام دهش پور است و از سال 1394 سفیر سلامت این موسسه خیریه ای می باشد

ازدواج بهاره کیان افشار

خانم بهاره کیان افشار روز دوشنبه 26 بهمن 1400 مصادف با روز ولنتاین با انتشار یک عکس ، رسما ازدواج خود را رسانه ای کرد ، هنوز آقا داماد رونمایی نشده است.

بهاره کیان افشار

کارهای سینمایی بهاره کیان افشار

● خانه شیشه ای – 1400

● کوزوو – 1400

● آهنگ دونفره – 1399

● سگ بند – 1398

● گربه سیاه – 1398

● مرد نقره‌ ای – 1398

● پسرکشی – 1398

● رویای سهراب – 1398

● بی وزنی – 1397

● پالتو شتری – 1397

● حضور مخفی یک بیگانه – 1396

● عطر داغ – 1396

● دشمن زن – 1396

● لونه زنبور – 1396

● ماهورا – 1395

● کمدی انسانی – 1395

● زرد – 1395

● بارکد – 1394

بهاره کیان افشار

● کفشهایم کو؟ – 1394

● عین شین قاف – 1393

● طول موج – 1393

● هیچ‌کجا هیچ‌کس – 1391

● گناهکاران – 1391

● شیرین – 1387