منچستریونایتد پیشنهاد بالاتری برای جذب فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا ارائه کرده است.

یونایتد و بارسلونا در آستانه توافق برای ستاره هلندی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی یونگ تبدیل به اولین هدف شیاطین سرخ در فصل تابستان امسال شده و اریک تن هاخ، سرمربی جدید یونایتد ستاره مدافع سابق آژاکس را در اولویت قرار داده است. این سرمربی در دوران حضور روی نیمکت آژاکس دوران درخشانی را با ستاره های جوانی مانند فرانکی دی یونگ رقم زد و حالا او مشتاق آغاز دوباره این همکاری است. منچستریونایتد ابتدا با پیشنهاد 60 میلیون یورویی به اضافه 10 میلیون یورو پاداش در هفته گذشته برای خرید این هافبک جوان و هلندی اقدام کرد، اما بارسلونا این رقم را قبول نکرد و مذاکرات در آستانه شکست قرار گرفت.

اما نشریه موندودیپورتیوو امروز با انتشار گزارشی اعلام کرد که مدیران یونایتد با پیشنهادی 70 میلیون یورویی دوباره برای جذب این هافبک هلندی اقدام کرده و هزینه انتقال فرانکی دی یونگ به اولدترافورد ممکن است بسته به پاداش های موفقیت این بازیکن افزایش یابد. بارسلونا پیش از این رقم 85 میلیون یورو را برای فروش فرانکی دی یونگ به یونایتد اعلام کرده است. 

اما به نظر می رسد دستمزد بالای این بازیکن باعث شده بارسلونا نیز مشکلی با فروش او نداشته باشد و به همین احتمال توافق در روزهای پیش رو افزایش یافته است. شرایط مالی همچنان در باشگاه بارسلونا چندان مساعد نبوده و این بازیکن برای جذب بازیکنان جدید، نیاز به فروش حداقل یکی از ستاره های خود دارد و به نظر قرعه به نام فرانکی دی یونگ افتاده است.