آرام جعفری عکسی از خودش در فضای مجازی منتشر کرده است که نشان دهنده مهاجرت او از ایران است

اتفاق وحشتناک برای آرام جعفری | چه بر سر آرام جعفری آمده؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

آرام جعفری بازیگر سینما و تلویزیون ایران یکی از بازیگران بی حاشیه و محبوب بین مردم است.آرام جعفری اصالتا تبریزی است بزرگ شده تهران است.آرام جعفری اخیرا در صفحه اینستاگرامش خبر از ازدواج مجددش داد.آرام جعفری با انتشار عکس همسر جدیدش صحت این موضوع را تایید کرد.آرام جعفری مراسم عقدش در چند روز گذشته انجام شد و نظر بسیاری از کاربران صفحه مجازی را به خود جلب کرد.

آرام جعفری

بیوگرافی آرام جعفری

آرام جعفری در 22 بهمن ماه سال 1359 در تهران متولد شد، او یکی از بازیگران خوب و بدون حاشیه سینما و تلویزیون میباشد. آرام جعفری مدرک لیسانس خود را در رشته گرافیک دریافت کرده و همچنین او فارغ التحصیل رشته نقاشی در دانشکده سوره است.او فرزند دوم یک خانواده چهار نفره است و یک برادر بزرگتر به نام آرمین دارد که مهندس مکانیک است و یک برادر کوچکتر به نام آرمان دارد ، گرچه او متولد تهران است ولی اصالتا تبریزی میباشد. پدرش مدیر کل اداره اقتصاد بود و در سال 1376 فوت کرد و مادرش فوق دیپلم ریاضی بازنشسته وزارت امور اقتصادی و دارایی است.

آرام جعفری

آرام جعفری می گوید: وقتی خانواده ام متوجه علاقه ام به هنر شدند از پنج سالگی مرا به کلاس های کانون پرورش فکری فرستادند. از اول راهنمایی هم در کنار مدرسه به کلاس بازیگری می رفتم.او زمانی که تنها 16 سال سن داشت با بازی در نماش دایره گچی قفقازی برای اولین بار وارد عرصه بازیگری شد ، آرام جعفری دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده و به کارهای سیروس مقدم بسیار علاقه مند است.

آرام جعفری

سوابق هنری آرام جعفری

آرام جعفری با مجموعه تلویزیونی خارج از حصار در اواخر دهه هفتاد برای اولین بار جلوی دوربین رفت.استعداد بازی او در مجموعه زیر آسمان شهر در سال 1380 وقتی 21 ساله بود شکوفا شد و چهره او را به مردم شناساند سپس با کاترین قهوه تلخ هم در خاطره ها ماندگار شد.آرام جعفری در سال 1385 در سریال پرواز در حباب انتخاب و درکنار حامد کمیلی به ایفای نقش پرداخت ، این سریال به کارگردانی سیروس مقدم در 15 قسمت 45 دقیقه ای از شبکه سوم سیما پخش شد. علی نصیریان ، مرجان محتشم و فلور نظری از دیگر بازیگران این سریال هستند.

آرام جعفری

خصوصیات اخلاق آرام جعفری از نظر مادرش

آرام واقعا مهربان است. کوچک بود و به مدرسه می رفت. به یاد دارم وقتی از مدرسه که به منزل می رسید به اتاقش می رفت و در را می بست و می گفت که درس می خواند تا روز مادر شد که یک هدیه جالب از کار گلدوزی که قاب گرفته بود را به من هدیه داد.متوجه شدم آن مدت در مدرسه اش کلاس گلدوزی برگزار می شده و آرام برای خوشحال کردن من بعد از مدرسه هم مشغول کامل کردن هدیه اش به من بوده. هنوز هم قاب گلدوزی اش را یادگاری نگه داشته ام.

آرام جعفری

ازدواج آرام جعفری

او در سال 1394 ازدواج کرد. خود او راجع به ازدواجش می گوید: به شدت به عشق معتقدم و به آن احترام می گذارم. اولین معیارم برای زندگی، متعهد بودن است. به نظرم هر دو طرف قبل از تاهل باید تعهد داشته باشند تا بتوانند همدیگر را درک کنند و پا به پای یکدیگر پیش بروند. خدا را شکر همسرم همیشه و در همه جا همراه من بوده و بسیار معتقد و با ایمان است و خدا را شکر بین مان تفاهم های زیادی وجود دارد.

آرام جعفری سفیر پیشگیری از اعتیاد و فعال حمایت از حقوق حیوانات نیز میباشد، او همچنین یک گربه خانگی به نام پیشو دارد.

آرام جعفری

سوابق سینمایی آرام جعفری

آرام جعفری با بازی در فیلم بگو که رویا نیست در سال 1387 وارد عرصه سینما شد و با بازی در فیلم های دزدان خیابان جردن و بازنشسته ها به فعالیت خود در سینما ادامه داد ، ولی بنا به دلایلی نامشخص فعالیت او پس از آن در سینما کم رنگ تر شد.

آرام جعفری

طلاق آرام جعفری

آرام جعفری در آذر 1399 اعلام کرد که از همسر خود جدا شده است.

آرام جعفری راجع به گذراندن اوقات فراغتش میگوید: سعی می کنم گاهی پیاده روی کنم یا وقتم را صرف خواندن کتاب می کنم، کتاب های شعر بسیار می خوانم و اشعار فریدون مشیری، سهراب، فروغ و نیلوفر لاری پور را خیلی دوست دارم. کتاب های متفرقه را هم مطالعه می کنم و عاشق ژانر وحشت هستم و کلا هیجان را دوست دارم.

آرام جعفری

او می گوید: مدیون خیلی ها هستم ولی زندگی کاری خودم را بیشتر مدیون مرحوم استاد حمید سمندریان، پرستو گلستانی عزیزم، دوستان خوبم شیرین بینا و برزو نیک نژاد می دانم که در دوران نوجوانی ام به من اعتماد کرده اند و باعث پیشرفت من در بازیگری شدند.