پژمان بازغی عکسی از خودش و دخترش به مناسب تولدش منتشر کرده است که بسیار ناراحت کننده است

گریه های پژمان بازغی برای دخترش در روز تولدش | چه بلایی بر سر زندگی پژمان بازغی آمده؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پژمان بازغی در متن عکسی که منتشر کرد، نوشت: (( پایان یک سال تحصیلی دیگه،خداروشکر که اینقدر بزرگ شدی دخترم، آرزوی سلامتی دارم برای همه دختران نوجوان کشور عزیزم که مقتدرانه در وطنشان زندگی کنند وقوی وپایدارباشند.)) پژمان بازغی 48 ساله و متولد مرداد ماه است. پژمان بازغی تنها یک دختر دارد. پژمان بازغی چند سال متوالی مجری برنامه کودک شو بود و در آن برنامه بارها از علاقه اش به بچه و دخترش گفت. در ادامه عکس پژمان بازغی و دخترش را که دیروز منتشر شده است را ببینید. 

پژمان بازغی

پژمان بازغی

بیوگرافی و سوابق هنری پژمان بازغی

آشنایی پژمان بازغی با بازیگری به دورانی بر می گردد که در دانشگاه آزاد لاهیجان در رشته مهندسی معدن تحصیل می کرد. پس از اینکه وارد سینمای جوانان مرکز گیلان می شود به طور جدی فعالیت بازیگری را دنبال می کند.و همین پیگیری باعث می شود که در سال ۱۳۷۳ اولین فیلم خود را به کارگردانی مجید فهیم خواه با نام اعتراف بازی کند. در ادامه راه با بازی در سریال خاطره انگیز و پر بیننده آژانس دوستی به شهرت و محبوبیت بسیاری دست می یابد.

پس از آن با بازی در چند فیلم سینمایی جایگاه خود را به عنوان بازیگری توانا در تلویزیون و سینما تثبیت می کند. جالب است بدانید پژمان بازغی در اجرا هم مانند بازیگری موفق عمل کرد و در چند برنامه موفق و پر بیننده به عنوان مجری فعالیت داشته است.پژمان بازغی با بازیگرانی مثل سام درخشانی و کامبیز دیرباز رفاقت دیرینه ای دارد. جالب است بدانید پرهام برادر پژمان بازغی هم به بازیگری علاقمند است و در فیلم هایی مثل شب برهنه و پسران مهتاب به کارگردانی سعید سهیلی ایفای نقش کرده است.

پژمان بازغی

پژمان بازغی متولد سال 1353 و مرداد ماهی می باشد. او زاده شهر تهران است و در رشته مهندسی معدن تحصیل کرده است. پژمان بازغی اصالتا گیلانی است و با بازی در سریال پربیننده آژانس دوستی به چهره ای شناخته شده تبدیل شد.بازغی پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می‌گردد و از همان‌جا با سینما آشنا می‌شود. در سال 1373 با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید فهیم خواه بازی می‌کند. پس از آن به مدت ۲ سال به ایفای نقش در سریال آژانس دوستی می‌پردازد که باعث شهرت او می‌شود و سپس ایفای نقش در فیلمهایی همچون جوانی و بلوغ و سریال گمگشته باعث تثبیت جایگاه او در سینما و تلویزیون شد. همسر او مستانه مهاجر از تدوین‌گران سینمای ایران است . وی دارای یک فرزند دختر به نام نفس می باشد.

پژمان بازغی

کودکی و نوجوانی پژمان بازغی

او در یک خانواده 5 نفره متولد شده و زمان در زمان کودکی و نوجوانی بخاطر شغل پدرش در شهرهای مختلفی زندگی و رشد کرده است. او دوره ای از کودکی را در شهر تهران گذرانده و سپس با پیروزی انقلاب اسلامی خانواده او به رشت کوچ می کنند آنها با شروع جنگ تحمیلی به بوشهر نقل مکان می کنند، زیرا پدر آقای بازغی برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به جنوب کشور اعزام می شود. با پایان 8 سال جنگ تحمیلی با دولت بعثی عراق آنها دوباره به تهران بازمی گردند و آقای بازغی وارد دانشگاه می شود.

پژمان بازغی

پژمان بازغی چگونه بازیگر شد

او برای تحصیل در دانشگاه به شهر لاهیجان می رود و در رشته مهندسی معدن به تحصیل می پردازد، در همان زمان آقای بازغی با دنیای سینما و بازیگری آشنا می شود. او از سال 1373 وارد دنیای بازیگری می شود و بعد از ورود به تلویزیون به چهره ای مشهور تبدیل می شود.

پژمان بازغی چگونه مشهور شد

او با بازی در سریال آژانس دوستی دیده شد و سپس با بازی در سریال هایی نظیر: زیر آسمان شهر، مرد هزار چهره، تاوان و گذر از رنج ها به یک ستاره در دنیای بازیگری تبدیل شد. او در همان زمان به بازی در سینما هم مشغول بود، از مشهورترین فیلم های او می توانیم فیلم های : (ناهید، خانه دیگری، بارکد و همه چی عادیه) را معرفی کنیم.

پژمان بازغی

ازدواج و همسر پژمان بازغی

او با مستانه مهاجر تدوین گر سینما ازدواج کرده و این زوج حالا صاحب دختری زیبا به نام (نفس) می باشند. پژمان بازغی می گوید: دوست ندارم دخترم وارد دنیای بازیگری شود، اما خود او به بازیگری علاقه دارد. من او را به رشته های دیگر هنری و همچنین ورزشی تشویق می کنم.

بیوگرافی همسر پژمان بازغی

خانم مستانه مهاجر متولد سال 1353 و اردیبهشت ماهی می باشد. او زاده شهر تهران است و در رشته تدوین (دانشگاه سوره) تحصیل کرده، خانم مستانه مهاجر از سال 1372 فعالیت های خود را شروع کرده است. او و پژمان بازغی در یک جشنواره سینمایی با هم آشنا شده اند.

طلاق پژمان بازغی و همسرش

چندوقتی است که خبرهایی در فضای مجازی مبنی بر طلاق پژمان بازغی و همسرشان پخش شده است. این دو بازیگر توانای کشور تا به امروز هیچ واکنشی نسبت به این خبر تلخ نشان نداده اند. خبرنگار سایت رستانیوز بشدت این خبر را تکذیب کرده و برای این دو هنرمند عزیز و محترم کشورمان آرزوی خوشبختی دارد.

پژمان بازغی

تجربه اجرا پژمان بازغی

آقای بازغی تاکنون مجری 2 برنامه تلویزیونی (چند درجه و کودک شو) بوده است، او همچنین در برنامه تحویل سال 1396 (شبکه 2) در قامت مجری ظاهر شد. او می گوید: برخی به من می گفتند حضور در برنامه های تلویزیونی اعتبار بازیگری من را کم می کند، اما با کمی سبک و سنگین کردن بالاخره کار اجرا را قبول کردم.

پژمان بازغی

پژمان بازغی از آشنایی با همسرش می گوید: 

همسر پژمان بازغی در گفتگو با مهران مدیری در برنامه دورهمی در مورد ازدواج شان گفت ابتدا از پژمان خوشم نمی آمد و پس از اینکه یک دوست مشترک ما را با هم آشنا کرد باز هم از او خوشم نمی آمد ولی با گذشت زمان کم کم عاشقش شدم و پژمان هم عاشق من شد. پس از آشنایی و شناخت از هم در سال ۱۳۸۴ با هم ازدواج کردیم. جالب است بدانید پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر هر دو متولد سال ۱۳۵۳  هستند و جالب تر اینکه پژمان بازغی ۲ ماه از همسرش کوچکتر است.ثمره ازدواج این زوج دوست داشتنی دختریست به نام نفس بازغی که در سال ۱۳۸۷ و سه سال پس از ادواج پژمان بازغی به دنیا آمده است. نفس بازغی شباهت بسیار زیادی به مادرش دارد که در دیدار اول این شباهت همه را متعجب می کند.