جوزپه ماروتا، مدیر باشگاه اینتر تایید کرد که بازگشت روملو لوکاکو به این تیم در مراحل پایانی است.

مدیر اینتر: از بازگشت لوکاکو به خانه خوشحالیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو در پنجره تابستانی سال گذشته و پس از فتح جام قهرمانی لیگ ایتالیا به همراه اینتر تصمیم گرفت این باشگاه را به مقصد چلسی ترک کند.

با این حال، شرایط برای او و چلسی مطابق انتظار پیش نرفت و فصل اول حضور این بازیکن در استمفوردبریج با حواشی بسیاری همراه شد که عملکرد این بازیکن را در زمین هم تحت تاثیر خودش قرار داد. 

پس از پایان فصل گذشته بود که شایعات درباره بازگشت این بازیکن به اوج رسید و با موافقت مدیریت جدید باشگاه چلسی، تلاش‌ها برای انتقال او به اینتر آغاز شد. 

ماروتا درباره این انتقال به گل گفت:« ما باید از استقبال مدیران و مالکان چلسی تشکر کنیم. من امیدوارم که کار بازگشت لوکاکو طی چند روز آتی نهایی شود و شاید هنوز چند ساعتی کار روی این پرونده باقی مانده باشد.»

او در پاسخ به این سوال که این انتقال در حال حاضر در چه مرحله‌ای است اظهار داشت:« ما هنوز در مرحله‌ای نیستیم که بتوانیم جذب لوکاکو را به صورت رسمی اعلام کنیم. او بازیکنی است که عملکرد بسیار خوبی برای ما داشته و ما از این که قرار است او بار دیگر به خانه برگردد خوشحال هستیم.»

تاد بولی، مالک و مدیر جدید چلسی، به این نتیجه رسید که بهترین اتفاق برای همه طرفین این است که لوکاکو از این تیم جدا شود و او حالا می‌تواند با انتقالی قرضی بار دیگر به سن سیرو برگردد و به شاگردان اینزاگی برای فصل بعد کمک کند.