علیرضا صمیمی می‌گوید تصمیمش برای خداحافظی از تیم ملی فوتسال قطعی است.

صمیمی: در لیست شمسایی بودم ولی خداحافظی کردم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا صمیمی، دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال ایران در مورد خداحافظی زودهنگامش از تیم ملی که در روز تولدش اعلام شد گفت: تصمیم بسیار سختی بود. من ۱۴سال در خدمت تیم ملی بودم. ۶، ۷ سال دروازه‌بان اول تیم ملی بودم و در روز تولدم یک تصمیم بسیار سخت گرفتم. همزمان که شمع تولدم را فوت کروم از عرصه ملی خداحافظی کردم. بالاخره حرفه من این است و روزی هستیم و یک روز نیستیم؛ امیدوارم در مدتی که بودم برای پرچم، کشور و فوتسالم مفید بوده باشم.

او در مورد اینکه در سال‌های اخیر همواره کاندید بهترین دروازه‌بان جهان بود و در این شرایط خداحافظی کرده بیان کرد: پیام‌ها و تماس‌هایی که داشتم مثبت بود. باید به جوان‌ها میدان بدهیم. جوان‌های بسیار خوبی داریم و سه سال آینده جام جهانی و شهریورماه جام ملتها را پیش رو داریم. دست مربی تیم ملی، آقای شمسایی باز است. خبری شنیدم که در لیست آقای شمسایی بودم و این باعث افتخار من است اما باید میدان را به جوان‌ها دهیم و آرزوی بهترین‌ها را برای‌شان دارم. فوتسال ایران همیشه سلطان آسیا بوده و خواهد بود. آرزوی موفقیت برای آقای شمسایی دارم که این قهرمانی متوالی که در دو دوره گذشته بوده تکرار شود.

صمیمی در پایان گفت: تصمیمم برای خداحافظی قطعی بود و ماه پیش گرفته بودم و در روز تولدم علنی‌اش کردم. امیدوارم در ادامه مسیرم در باشگاه مس سونگون صد در صد تمام توانم را بگذارم.