سایپا قصد دارد هر طور که شده فصل آینده در رقابت های لیگ برتر والیبال حضور داشته باشد.

تلاش عجیب باشگاه سایپا برای لیگ برتری شدن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر والیبال برای باشگاه سایپا به شکل کابوس واری به پایان رسید؛ جایی که همچون فوتبال، تیم والیبال این باشگاه نیز ناکامی بزرگی را در رقابت‌های لیگ برتر تجربه کرد و به دسته پایین تر سقوط کرد.

سایپا در فصول گذشته لیگ برتر والیبال یک تیم مدعی به حساب می‌آمد و سقوط به دسته پایین تر اتفاق غیر قابل باوری برای این باشگاه به حساب می آمد. با این حال به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه حضور در دسته پایین‌تر والیبال کشور را قبول نکرده اند.

بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده باشگاه سایپا تمام توان خود را به کار گرفته تا هر طور که شده در فصل آینده به جای لیگ یک در لیگ برتر والیبال به میدان برود. به نظر می رسد که مدیران این باشگاه فشار روی فدراسیون را افزایش داده تا به نحوی اجازه حضور آنها در فصل آینده لیگ برتر را صادر کنند.

البته هنوز مشخص نیست که برنامه سایپا برای عملی کردن این ایده چیست اما یکی از گزینه ها می تواند خرید امتیاز یک باشگاه لیگ برتری باشد. در این بین باشگاه سپاهان دیگر قصد ندارد در فصل آینده لیگ برتر والیبال تیم‌داری کند و یکی از گزینه ها محسوب می شود اما به نظر می رسد که امتیاز باشگاه اصفهانی به یک تیم در شمال کشور فروخته خواهد شد.