برای ژاپنی ها تیم زنان ژاپن سومین شکست پیاپی خود در لیگ ملت‌ها را تجربه کرد.

از عرش به فرش؛ کابوس هفته سوم VNL
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، والیبالیست‌های زن ژاپنی عملکرد درخشانی طی دو‌هفته ابتدایی لیگ ملت‌ها داشت. تیم‌ملی والیبال زنان ژاپن در هفته نخست سه پیروزی راحت مقابل کره، دومنیکن و آمریکا کسب کرد و مقابل آلمان نیز در یک مسابقه نزدیک با نتیجه ۳-۲ به پیروزی رسید.

فرم فوق العاده ژاپن در هفته دوم نیز ادامه پیدا کرد و آن ها در سه بازی پیاپی بدون این که ستی به رقبای خود بدهند مقابل لهستان، بلغارستان و تایلند به پیروزی رسیدند. ژاپن در دیدار آخر خود هم موفق شد در یک جدال فوق‌العاده جذاب و‌ تماشایی چین قدرتمند را با نتیجه ۳-۱ شکست دهد.

تیم ملی والیبال زنان ژاپن در اولین مسابقه خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف هلند رفت. دیدار فوق العاده جذاب و تماشایی که نهایتاً با نتیجه 3-2 به سود هلند خاتمه یافت تا بالاخره اولین شکست سامورایی ها در بخش زنان رقم بخورد. در مسابقه دوم از هفته سوم ژاپن رو در روی ترکیه قرار گرفت و برابر این تیم هم شکست خورد تا دومین باخت آن ها در VNL به ثبت برسد.

کابوس هفته سوم مسابقات برای سامورایی ها همچنان ادامه دارد و آن‌ها در جدال برابر صربستان نیز کار را واگذار کردند. این سومین شکست پیاپی تیم بانوان ژاپن در لیگ ملت‌ها بود و باعث ‌شد آن‌ها از صدر جدول فاصله گرفته و حتی وضعیت‌شان تا حدودی نگران کننده شود.