یک فوتبالیست کهنه کار ترکیه‌ای که سابقه درخشش در لیگ برتر و چمپیونز لیگ را دارد در 33سالگی و در اقدامی عجیب به تیمی دسته هفتمی پیوست.

از عرش به فرش؛  چمپیونز لیگ کجا، روستای انگلیسی کجا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، جم کاراجان، هافبک ترکیه‌ای زمانی در حالی قدم به مستطیل سبز می‌گذاشت که پشت سرش سرود چمپیونزلیگ پخش می‌شد. اما او حالا باید به فضایی کاملا متفاوت عادت کند. جم کاراجان که سابقه بازی در تیمهای ردینگ انگلیس و گالاتاسارای ترکیه را دارد در اقدامی عجیب به تیم دسته هفتمی راد‌کلیف اف‌سی پیوست. او یک سال پیش از باشگاه اسکانثورپ کنار گذاشته شده بود.

مراسم معارفه جان کاراجان در تیم دسته هفتمی رادکلیف اف سی

رادکلیف اف‌سی که تیمی متعلق به منطقه اطراف شهر منچستر است سال گذشته در لیگ دسته هفتم فوتبال انگلیس رتبه شانزدهم را به‌دست آورده. جم کاراجان برای این تیم ستاره‌ بزرگی است که بازیکنان رادکلیف مسلما از حضور در کنارش لذت خواهند برد. فوتبالیستی که سابقه بازی در لیگ برتر و چمپیونزلیگ را دارد.

جم کاراجان که زمانی در استادیوم 24هزار نفری ردینگ در انگلیس یا استادیوم 54هزار نفری گالاتاساری در استانبول به میدان می‌رفت حالا باید به بازی در استادیوم 350نفره رادکلیف عادت کند.

کاراجان با درخشش در ترکیب باشگاه بورنموث در چمپیونشیپ مورد توجه قرار گرفت و سپس به ردینگ پیوست. او در این تیم انگلیسی به یکی از ستاره‌های محبوب تبدیل شد و در فصل 2012-2013 یکی از بازیکنان فیکس ردینگ در لیگ برتر بود.

جم کاراجان دو فصل بعد به ترکیه رفته و پیراهن گالاتاسارای را به تن کرد. او با پیراهن زرد و قرمز تیم استانبولی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بازی کرد.

بازی جم کاراجان با پیراهن گالاتاساری مقابل اتلتیکو مادرید، در لیگ قهرمانان اروپا

تصمیم کاراجان 33ساله برای پیوستن به تیمی دسته‌هفتمی، چه در انگلیس و چه در ترکیه، با واکنش‌های زیادی مواجه شده. عده زیادی از فوتبال‌دوستان در این دو کشور می‌گویند برای فوتبالیستی با سابقه او و در این سن و سال، روی آوردن به مربی‌گری بهتر از بازی در چنین سطحی بود.