یک فعال سیاسی که تا چندی پیش از نزدیکان احمدی نژاد محسوب می‌شد با اشاره به اظهارات رئیس بنیاد مستضعفان در سال ۱۳۹۹ در توئیتی نوشت: هنوز احمدی نژاد ملک ۵۰۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان را در تصرف دارد!

احمدی نژاد ملک ۵۰۰ میلیاردی ولنجک را تخلیه نمی‌کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

عبدالرضا داوری ضمن انتشار اظهارات ۲ سال پیش پرویز فتاح در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «پرویز فتاح: آقای خاتمی ملک بنیاد مستضعفان که در اختیار بنیاد باران بود را به موقع تخلیه کرد، اما آقای احمدی نژاد ملک ۱۸۰۰ متری بنیاد در ولنجک را تخلیه نمی‌کند.»

داوری در ادامه نوشت: «دو سال از این مصاحبه فتاح گذشت و هنوز احمدی نژاد ملک ۵۰۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان را در تصرف دارد!»

ماجرای اظهارات فتاح چه بود؟

پرویز فتاح در اظهاراتی جنجالی در مرداد ۹۹ در یک برنامه تلویزیونی گفت: در کشور ما ضابطه ای وجود ندارد که رئیس جمهورها پس از پایان کار خود، کجا مستقر شوند و باید چاره ای برای این منظور اندیشیده شود زیرا اکنون همین مسئله را با آقای احمدی نژاد رئیس جمهور سابق داریم و با مجوز در ملک مربوط به بنیاد مستضعفان با مساحت حدود هزار و ۸۰۰ متر مربع در منطقه ولنجک برای چند سال مستقر است.

وی همچنین گفت: البته پیامی داده که آماده است به مرکز شهر منتقل شود اما ملکی را با آن شرایط نداشتیم که تحویل دهیم اما این موضوع هم باید مدت دار و محدود به زمان باشد.

فتاح افزود: از روحیه مردمی آقای احمدی نژاد انتظار داریم تا این مال بیت المال به بنیاد برگردد و آن را بفروشیم که بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد.

اکنون که حدود ۲ سال از این اظهارات رئیس بنیاد مستضعفان می گذرد  و بر اساس ادعای داوری این ملک اکنون  ۵۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد و کماکان در اختیار احمدی نژاد است.

رئیس جمهوی اسبق کشورمان هنوز به این اظهارات داوری واکنشی نشان نداده است.