متقاضیان دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه در بانک تجارت، از طریق طرح «نیکان» این مبلغ تسهیلات را درخواست کنند.این تسهیلات در قالب قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود و تنها ۴ درصد کارمزد گرفته می‌شود

خبر خوش برای متقاضیان وام فوری | شرایط دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی بانک تجارت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

متقاضیان دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه در بانک تجارت، از طریق طرح «نیکان» این مبلغ تسهیلات را درخواست کنند.این تسهیلات در قالب قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود و تنها ۴ درصد کارمزد گرفته می‌شود.

وام ۵۰ میلیونی تومانی طرح نیکان به افرادی پرداخت می‌شود که ضمن افتتاح حساب قرض الحسنه در یکی از شعب بانک تجارت، میانگین حساب سه تا ۱۲ ماهه داشته باشند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۲۴ ماه و مبلغ کارمزد آن ۴ درصد اعلام شده است. افرادی که از این طرح بانک تجارت استفاده می‌کنند، باید ضامن رسمی به بانک ارائه دهند. امکان واریز و برداشت از حساب را در طول مدت سپرده گذاری وجود دارد. ضمنا انتقال امتیاز این تسهیلات به بستگان درجه یک امکان پذیر است.

با توجه به میزان وام، مبلغ سود و مدت زمان بازپرداخت، هر قسط این تسهیلات ۲ میلیون و ۱۷۱ هزار و ۲۴۶ تومان است. کل سود این وام ۲ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۹۰۷ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود ۵۲ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۹۰۷ تومان خواهد بود.