سرمربی کروات تیم ملی فوتبال طی دو سه روز آینده به تهران برمی‌گردد و کارش را از سر می‌گیرد.

اسکوچیچ این هفته به تهران برمی‌گردد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ طی دو سه روز گذشته، شرایط پرتنشی را سپری کرده است. شایعات متعدد پیرامون جدایی او از کادرفنی تیم ملی و بازتاب ها و واکنش های مختلف در این خصوص باعث شده تا تمرکز سرمربی تیم ملی در روزهای استراحت حسابی به شایعات و گمانه زنی‌ها جلب شود.

اسکوچیچ، بعد از پایان اردوی تیم ملی در قطر به تهران برگشت و بعد از جلسه با مسئولان فدراسیون و انجام برخی امور مربوط به تیم ملی، تهران را به مقصد کرواسی ترک کرد تا چند روز کنار خانواده‌اش باشد و به استراحت بپردازد. او اما در روزهای مرخصی شرایط سختی را تجربه کرد.

اسکوچیچ که امروز صبح در صفحه شخصی خود متنی را در واکنش به شایعات منتشر و اعلام کرد که بدون توجه به شایعات برای ایجاد همدلی میان ملی پوشان و ادامه پرقدرت کار خود تلاش می کند، به زودی به تهران برمی گردد.

بر اساس اعلام مدیررسانه تیم ملی، اسکوچیچ در هفته جاری به تهران برمی‌گردد تا امور مربوط به اردوی تیم ایران در شهریورماه و بازی های دوستانه را با مقامات فدراسیون هماهنگ کند. به نظر می رسد اسکوچیچ قصد دارد در عمل هم نشان بدهد توجهی به شایعات برکناری اش ندارد و طبق تعهد و قرارداد خود قصد دارد کار را ادامه بدهد. سفر او به تهران طی دو سه روز آینده صورت خواهد گرفت و بدون شک او در بازگشت به تهران جلسه‌ای با مقامات فدراسیون در خصوص شایعات اخیر برگزار خواهد کرد.