سرپرست فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر ارتباط نزدیک و مستمری در آینده باهم داشته باشند.

درخواست  میر شاد ماجدی از مدیرعامل باشگاه‌های لیگ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال که امروز در نشست هم‌اندیشی تبلیغات محیطی لیگ برتر با حضور مدیران عامل باشگاه‌ها شرکت کرده بود، دقایقی به صحبت پرداخت.

ماجدی گفت: جلسه امروز به‌جز بحث تبلیغات محیطی  به خود بنده خوراک جدید داد. من خودم فرزند فوتبالم ولی امروز فهمیدم باید با مدیران عامل باشگاه‌ها به طور مستمر جلسه داشته باشیم تا نقاط ضعف  و قوت بررسی شود تا بتوانیم شرایط بهتری برای فوتبال باشگاهی کشور رقم بزنیم. اهل شعار نیستم اما اگر به حرف هایمان عمل کنیم شرایط بهتری خواهیم داشت.

او ادامه داد: کمبود منابع  مالی شرایط سختی را برای باشگاه ها رقم زده است. ما از هم خیلی دور هستیم باید بهم نزدیک‌تر شویم و همدل و همکار باشیم  به عنوان یک فوتبالی می گویم باید در کنار  هم باشیم تا لیگ بهتری داشته باشیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال همچنین گفت:‌ اگر مطلبی در فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال قانون شد همه به آن احترام بگذاریم. خواهش می‌کنم قانون و ابلاغیه ها را به طور جدی اجرا کنیم. سازمان لیگ و باشگاه ها همه یکی هستند.

ماجدی در پایان افزود: باید به مسائل اخلاقی بیشتر توجه کنیم. در دنیا  مسابقات بین‌المللی  را  می بینیم و می دانیم هزینه های تبلیغات بر روی بازوی بازیکنان چقدر است ولی آنها کلمه احترام را روی پیراهنشان درج می کنند. ما که مسلمان  هستیم باید به این مسائل بیشتر توجه کنیم. از صدا و سیما  نیز می خواهم به رشد و توسعه فوتبال بیش از گذشته کمک کند.