یاکوب کوخانوفسکی، سرعتی زن تیم ملی لهستان، می‌گوید دیدار یک چهارم نهائی فرصت خوبی برای تسویه حساب با ایران است.

باید با ایران تسویه حساب کنیم؛ این بهترین فرصت است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یکی از جذاب ترین مسابقات مرحله گروهی در دور اول از هفته سوم رقابت ها برگزار شد؛ جایی که تیم ملی والیبال ایران در گدانسک و مقابل چشم ۱۰ هزار تماشاگر لهستانی برابر تیم نیکولا گربیچ قرار گرفت و در نهایت موفق شد در یک رقابت تماشایی و جذاب حریف خود را با نتیجه ۳-۲ شکست دهد تا خاطره خوش المپیک یک‌ بار دیگر برای ما تکرار شود.

سریال رقابت های جذاب تیم ملی والیبال ایران و لهستان همچنان ادامه دارد و این دو تیم هفته آینده باید در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت ها به مصاف یکدیگر بروند؛ مسابقه ای که در آن لهستان به دنبال انتقام گیری از ایران خواهد بود و در سمت مقابل تیم ما تلاش می‌کند تا یک شگفتی دیگر را خلق کند و راهی نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها شود.

در روزهای اخیر سرمربی و چند ستاره لهستان برای تیم ملی ایران خط و نشان کشیده بودند و از انگیزه های بالایشان برای پیروزی در مسابقه هفته آینده صحبت کردند.   در همین راستا یاکوب کوخانفسکی، سرعتی زن تیم ملی لهستان جدیدترین کسی بوده که در این باره صحبت کرده و می‌گوید: ما در یک مسیر ویژه هستیم که امیدوارم در آن باقی بمانیم. هفته آینده به مصاف ایران خواهم رفت که حالا باید با آنها تسویه حساب کنیم. مرحله یک چهارم نهایی بهترین فرصت برای این کار است و موقعیت بهتری برای آن وجود نخواهد داشت.