خرید پر سر و صدای دو فصل پیش تراکتور، بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل عجیب، تصمیم به ماندن در تبریز گرفته است.

خرید جنجالی تراکتور، این فصل هم در تبریز (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، حضور سعید واسعی در تراکتور، هم برای او هم برای تراکتور خیلی گران تمام شد. او بخش زیادی از لیگ بیستم را به دلیل محرومیت به خاطر این انتقال غیرقانونی سپری کرد و در لیگ بیست و یکم نیز بیش از اینکه بازی کند، خبرساز شد. خرید جنجالی تراکتوری ها که بارها تا آستانه جدایی از جمع سرخ پوشان پیش رفته، این روزها در تمرینات پیش فصل حضور دارد و به نظر می رسد که سومین فصل حضور او در تبریز را شاهد باشیم.

در پی شکایت باشگاه پیکان از سعید واسعی و باشگاه تراکتور مبنی بر غیرقانونی بودن عقد قرارداد این بازیکن در لیگ بیستم با باشگاه تبریزی، ارکان قضایی فدراسیون فوتبال هافبک سابق پیکان و باشگاه تراکتور را محکوم کردند. سعید بعد از پشت سر گذاشتن این محرومیت، امید زیادی به درخشش در لیگ بیست و یکم داشت اما مصدومیت، ناآمادگی در تمرینات و مورد غضب چند مربی قرار گرفتن، سالی نه  چندان موفق برای او به همراه داشت.

او هفته های پایانی لیگ گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد و اینک با حضور در تمرینات تراکتور امیدوار است تا در این فصل به روزهای اوج خود برگردد. واسعی به واسطه درخشش در پیکانِ سه فصل پیش، مورد توجه بسیاری از تیم های بزرگ از جمله استقلال و تراکتور قرار گرفت و در نهایت با سرخ پوشان آذربایجان قرارداد امضا کرد. باید دید او که رابطه خوبی با سولدو در لیگ قبل نداشت، با بردیفِ روس-ترکمن چگونه پیش خواهد رفت و آیا خواهد توانست دوباره به هافبکی خطرناک در لیگ ایران تبدیل شود یا خیر.