حضور مورایس و دستیارانش یکی از جذابیت‌های لیگ برتر در دوره بیست و دوم به شمار می‌رود.

جذاب‌ترین نیمکت لیگ بیست و دوم (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"،  کناره‌گیری محرم نویدکیا از هدایت طلایی‌پوشان اصفهانی حسابی هواداران سپاهان و علاقمندان به این مربی جوان را ناراحت کرد و فاصله چند هفته‌ای تا اعلام جانشین این مربی شرایط را برای مدیران سپاهان سخت‌تر هم کرده بود، اما انتخابی که محمدرضا ساکت و همکارانش در هیئت مدیره باشگاه داشتند سبب شد تا دیدگاه امیدوارانه‌ای میان هواداران این تیم شکل بگیرد و نگاه علاقمندان به فوتبال نیز به سوی نیمکت سپاهان جلب شود و تحولات آن را پیگیری کنند.

با وجود اینکه ساپینتو مربی‌ای برون‌گرا به شمار می‌رود که رفتار او در کنار خط یکی از اتفاقات مورد علاقه رسانه‌ها خواهد بود، اما بی‌شک آشنایی با ژوزه مورایس که طی ده سال اخیر دستیار اول ژوزه مورینیو در اینترمیلان، رئال مادرید و چلسی بوده اتفاقی ویژه‌تر برای علاقمندان به فوتبال است تا با مربی‌ای که توانسته قهرمانی در سه  لیگ ایتالیا، اسپانیا، انگلیس و همینطور قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپای 2010 را با غلبه بر بارسلونا تجربه کرده از نزدیک آشنا شوند.

از سوی دیگر حضور هوگو آلمیدا مهاجمی شناخته شده در اروپا با سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است یکی دیگر از جذابیت‌های نیمکت سپاهان در فصل پیش رو به شمار می‌رود.

از راست به چپ: 

میگوئل تکسیرا (مربی)، پائولو سانتوس (مربی گلرهای سپاهان)، فردین فقیهی (مترجم)، ژوزه مورایس (سرمربی)، ژائو پدرو ( مربی و مربی بدنساز)، هوگو آلمیدا (مربی)، امیرشاهی (مترجم).

همچنین ژائو پدرو مربی بدنساز و دستیار مورایس در سپاهان خواهد بود. این مربی در چلسی، رئال مادرید و اینترمیلان یکی از دستیاران مورینیو بوده است. ضمن اینکه این چهره در تیم‌های آنتالیا اسپور ترکیه، آ ا ک آتن یونان، بارنزلی انگلستان، چونبوک هیوندای موتورز کره جنوبی و الهلال عربستان به عنوان مربی بدنساز در کنار ژوزه مورایس فعالیت کرده است.

درنهایت باید به پائولو سانتوس اشاره کرد که جایگزین رحمان احمدی شده و به عنوان مربی گلرهای سپاهان در لیگ بیست و دوم فعالیت خواهد کرد.

گفتنی است از کادر فنی قبلی سپاهان نیز میگوئل تکسیرا که از زمان امیرقلعه نویی در سپاهان حضور دارد و تعداد زیاد افراد خارجی کادر فنی سبب شده تا برخلاف گذشته مدیران باشگاه دو مترجم را برای تجربه صحبت‌های کادر فنی تیم در نظر بگیرند. با این وصف علاوه بر فردین فقیهی، امیرشاهی نیز به عنوان مترجم در کادر حضور دارد.