اشکان خطیبی عکسی از خودش با یک ماسک عجیب در فضای مجازی منتشر کرده است که حواشی زیادی بدنبال داشته و مورد انتقاد کاربران فضای مجازی قرار گرفته است

ماسک عجیب اشکان خطیبی آبرویش را برد | اشکان خطیبی شورش را درآورد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اشکان خطیبی بازیگر معروف و سرشناس ایرانی است، اشکان خطیبی در خاتون ایفای نقش می کرد؛ این سریال به طور گسترده ای مورد توجه کاربران قرار گرفت. اشکان خطیبی علاوه بر بازیگری در حوزه خوانندگی و مجریگری و کارگردانی نیز فعال است. اشکان خطیبی در نقش سرهنگ ملک در سریال خاتون نقش آفرینی کرده و توانست با قدرت خود در بازیگری، نظر بینندگان و مخاطبان را به خود جلب کند. اشکان خطیبی به تازگی در برنامه مهمونی ساخت ایرج طهماسب حضور داشته است. که سکانس ها و دیالوگ های جالب آن در فضای مجازی منتشر شده است. 

اشکان خطیبی

بیوگرافی اشکان خطیبی

اشکان خطیبی (زادهٔ ۱۹ مهر ۱۳۵۸) بازیگر، خواننده، مجری و کارگردان اهل ایران است. او تحصیلات را تا مقطع کارشناسی تئاتر از دانشکدهٔ هنر و معماری دانشگاه آزاد ادامه داده‌است. در سال ۷۹ به همراه بابک سعیدی یک گروه موسیقی به نام آپولون داشته‌اند که راک ایرانی می‌زدند اما از گروه جدا شد. وی پیانو، گیتار و گاهی نیز ساز دهنی می‌زند. او به غیر از موسیقی و بازیگری گاهی نمایش‌نامه‌های انگلیسی را هم به فارسی ترجمه می‌کند و مدیرگروه موسیقی ترافیک نیز هست.اشکان خطیبی بازیگر سینما و تلویزیون ایران و متولد 19 مهر 1358 در تهران، مجری و بازیگر است.

اشکان خطیبی

مروری بر زندگی شخصی اشکان خطیبی

این هنرمند توانای کشورمان فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که در کنار بازیگری به اجرا، تهیه کنندگی، کارگردانی، خوانندگی و نوازندگی و تدریس نیز می پردازد.اشکان خطیبی در سرآسیاب ملارد استان البرز و در خانواده هنری متولد شد. پدر او اهل شعر و ادبیات و مادر ایشان علاقمند به کارهای هنری بود. اشکان خطیبی برادری به نام عرفان دارد که در زمینه موسیقی تعلیم دیده است.اشکان خطیبی در سال 91 ازدواج نمود اما پس از مدتی از همسر خود جدا شده و بار دیگر در 37 سالگی در سال 95 با آناهیتا درگاهی ازدواج کرد.آناهیتا درگاهی نقاش و بازیگر توانای سینمای ایران و متولد 8 بهمن 1365 در تهران است که در سال 1393 با محمد پروین (بازیکن فوتبال) پسر علی پروین ازدواج کرد اما این زوج کمتر از یکسال از هم جدا شدند و در سال 95 با اشکان خطیبی ازدواج نمود.

اشکان خطیبی

ماجرای ازدواج اول و دوم اشکان خطیبی

جالب است بدانید که او برای بار دوم است که ازدواج می کند. همسر قبلی اش در سال 1394 از او جدا شده است و آناهیتا دومین همسرش است.اشکان خطیبی بار دوم در بهمن سال 1395 با آناهیتا درگاهی ازدواج کرد و این خبر را در برنامه خندوانه اعلام کرد. این خانم عروس سابق علی پروین است و دو سال قبل از محمد پروین جدا شده است.وی تاکنون ۲ بار ازدواج کرده است.  

ازدواج اول :

اشکان خطیبی در سال ۹۱ در برنامه ای عنوان کرد که سال ها با همرش دوست بوده و بعد تصمیم به ازدواج گرفتند، در نهایت این رابطه بدون جنجال خبری در سال ۹۴ به جدایی و طلاق کشیده شد.

ازدواج دوم :

اشکان خطیبی برای بار دوم در بهمن سال ۱۳۹۵ در ۳۷ سالگی خبر ازدواج خود با خانم آناهیتا درگاهی را در برنامه خندوانه رسانه ای کرد. آناهیتا درگاهی عروس سابق علی پروین بود که دو سال قبل از ازدواج دومش از همسر اول خود محمد پروین طلاق گرفته بود.

اشکان خطیبی

آغاز هنرپیشگی اشکان خطیبی

او بازیگری را از سینما شروع کرد. در سال ۱۳۷۷ در فیلمی به نام دفتری از آسمان ایفای نقش کرد که پخش نشد و بعد از آن تئاتر را آغاز کرد. وی می گوید که در انتخاب نقش هایش در سینما سختگیر است زیرا هنوز هم سینما برای او جایگاه خاصی دارد. سینما از یکسری چهارچوب ها و استانداردهای خاص برخوردار است.

مردم برای رفتن به سینما وقت می گذارند، ترافیک و نبود جای پارک را تحمل می کنند و برای تماشای فیلم پول می پردازند ولی در تلویزیون ریموت را برداشته با فشار یک دکمه آنرا روشن می کنند و شاید توقع کمتری هم داشته باشند. تماشاگر سینما، مخاطب ویژه ای است و قاعدتا سینما هم باید مدیوم با سلیقه تری باشد و به شعور و وقت این مخاطب احترام گذاشته شود.

اشکان خطیبی

اشکان بعد ازآن تئاتر رابه صورت حرفه ای آغاز کرد و الفبای بازیگری را بر روی صحنه ها آموخت. او درسال ۸۰ در مجموعه دوران سرکشی قاسم جعفری حضور پیدا کرد و به صورت جدی وارد دنیای تصویر شد. اشکان خطیبی یک دهه تقریباً پرکار را در تلویزیون پشت سر گذاشت. حضور موفقی در مجموعه هایی هم چون« زمانی برای خاکستر»،« آخرین گناه»،« اگه بابام زنده بود»،« در مسیر زاینده رود»،« تکیه بر باد» و … داشت. ولی مجموعه پربیننده« بچه های نسبتاً» درسال ۱۳۹۲ آخرین نقش آفرینی اشکان خطیبی در تلویزیون بود. البته تا زمان نگارش این متن.

اشکان خطیبی

فعالیت اشکان خطیبی در موسیقی

در سال ۷۹ به همراه بابک سعیدى یک گروه موسیقی راک ایرانی به نام اپولون داشته است که راک ایرانی می زدند اما از گروه جدا شدند. وی پیانو، گیتار و گاهی نیز ساز دهنی می زند. او به غیر از موسیقی و بازیگری گاهی نمایش نامه های انگلیسی را هم به فارسی ترجمه می کند و مدیرگروه موسیقی ترافیک نیز هست.

سریال ها و فیلم های تلویزیونی اشکان خطیبی

بچه‌های نسبتا بد

مجموعهٔ گپ

مهرآباد

تهران پلاک ۱

تکیه بر باد

سهمی برای دوست

در مسیر زاینده رود

گل‌های گرمسیری

از نفس افتاده

آخرین گناه

روشنایی‌های شهر

اگه بابام زنده بود

این راهش نیست

زمانی برای خاکستر

دوران سرکشی

همسفر

فیلمهای سینمایی اشکان خطیبی

نگار

نیمکت

خانوم

قاعده تصادف

آواز دهل

اسب حیوان نجیبی است

سوت پایان

به هدف شلیک کن

خیلی دور، خیلی نزدیک

اشکان خطیبی

تئاتر  و نمایش زنده اشکان خطیبی

بازی در نمایش”تلفن” به کارگردانی”آزاده سهرابی”؛ تهران، جشنواره تئاتر بانوان؛ ۱۳۷۷

بازی در نمایش”ملاقات شبانه” نوشته و کارگردانی”نیما دهقان”؛ تهران، تئاترشهر، تالار شماره ۲؛ ۱۳۷۸

بازی و کارگردانی نمایش‌”مرگ و دوشیزه” نوشته”آریل دورنمانت”؛ تهران، جشنواره فجر، خانه هنرمندان؛ ۱۳۸۲ – ۱۳۸۱

بازی در نمایش”زمستان” نوشته”امید سهرابی” به کارگردانی”هما روستا”؛ تهران، تئاترشهر، تالار چهارسو؛ ۱۳۸۳

بازی در نمایش”پیشخدمت” نوشته”امید سهرابی” به کارگردانی”بهزاد مرتضوی”؛ تهران، تئاترشهر، تالار سایه؛ سال(؟)

بازی در نمایشنامه‌خوانی”آدم‌های خیس” نوشته”امید سهرابی” به کارگردانی”بهزاد مرتضوی”؛ تهران، تئاترشهر، کافه تریا؛ سال(؟)