فاضل پژومان، پاسور تیم ملی می گوید ایران راه پیروزی برابر لهستان را بلد است.

راه پیروزی مقابل لهستان را یاد گرفته‌ایم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران پنجشنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها به مصاف تیم اول رده‌بندی فدراسیون جهانی یعنی لهستان خواهد رفت؛ تقابل با تیمی که در دور گروهی نیز مقابل آن‌ها قرار گرفته بودیم و موفق به شکست تیم نیکولا گربیچ شدیم.

فاضل پژومان، پاسور تیم‌ملی ایران درباره تقابل با لهستان گفت: "شرایط خوبی داریم و دومین روز تمرین ما در بولونیا بسیار بهتر از روز نخست بود. با آب و هوا آشناتر شدیم و در سالن اصلی مسابقه تمرین کردیم. بازیکنان در وضعیت خوبی قرار دارند و با همین روند تمرینی خوب و آنالیز دقیق بتوانیم برابر لهستان بازی خوبی انجام دهیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم."

پژومان با ابراز خوشحالی از بر تن کردن پیراهن تیم ملی والیبال ایران گفت: "از کودکی هدفم پوشیدن لباس مقدس تیم ملی کشورم بود و برای آن بسیار زحمت کشیدم. از این به بعد هدفم این است که در این لباس عملکرد خوبی داشته باشم، لایق پوشیدن این لباس باشم و بتوانم برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

عدم هماهنگی و تجربه در هفته‌های اول باعث شد انتظارات از ما پایین بیاید. در هفته آخر خیلی خوب تمرین کردیم و با ذهنیت برد به مسابقات رفتیم و توانستیم برنده شویم. لهستانی‌ها از زمانی که متوجه شدند در مرحله نهایی برابر ما بازی دارند سعی کردند با کری‌خوانی حساسیت بازی را بیشتر کنند و بازی روانی راه بیاندازند اما ما برد تیم لهستان را یاد گرفته‌ایم و مانند بازی مرحله مقدماتی با آرامش برای پیروزی می‌رویم، ان‌شاءالله با نتیجه بهتر از مرحله مقدماتی بر این تیم پیروز می‌شویم."