هواداران اینتر تحت هر شرایطی خواهان ماندن میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک در این باشگاه هستند.

هشدار به اینتر؛ مبادا میلان را بفروشی! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن ژرمن در هفته‌های اخیر تلاش زیادی برای جذب میلان اشکرینیار، مدافع باکیفیت اینتر داشته و البته هنوز قادر به ارائه پیشنهاد مورد نظر مدیران این تیم نبوده است. اینتر مانند فصل گذشته دچار مشکلات مالی فراوانی شده و به نظر می‌رسد آنها چاره‌ای جز فروش یک بازیکن بزرگ دیگر خود در فصل تابستان ندارند. پیشنهاد پاری‌سن ژرمن 60 میلیون و خواسته اینتر 70 میلیون یورو بوده و هنوز توافق نهایی حاصل نشده است. اما هواداران نراتزروری اصلا علاقه‌ای به رخ دادن این اتفاق ندارند و خواهان ماندن میلان اشکرینیار در سن سیرو شده‌اند.

امروز بنری توسط گروه کورنوارد در خارج از دفتر باشگاه برافراشته شد و این گروه متعصبِ هواداران اینتر از مدیران باشگاه خواسته‌اند تحت هیچ شرایطی میلان اشکرینیار را این تابستان نفروشند.

ناکامی اینتر در جذب گلیسون برمر از تورینو، به یوونتوس اجازه داد خیلی سریع این انتقال را نهایی کند و بهترین مدافع فصل گذشته لیگ ایتالیا راهی باشگاه رقیب شد. حالا مدیران اینتر به دنبال گزینه‌هایی دیگری مانند نیکولا میلنکوویچ از فیورنتینا هستند، اما هواداران نراتزوری امیدوارند حداقل میلان اشکرینیار در این تیم باقی بماند. روی بنر نصب شده توسط هواداران نوشته شده بود: " توافق و دوستی روشن و طولانی، اشکرینیار نباید فروخته‌ شود."