فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا تمایلی به انتقال به منچستریونایتد ندارد و ترجیح می‌دهد فصل بعد راهی چلسی شود.

یونایتد نه؛ ستاره بارسلونا چلسی را می‌خواهد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سه سال از انتقال فرانکی دی یونگ به بارسلونا سپری شده و این هافبک جوان هنوز قادر به ارائه همه توانایی‌های خود در ترکیب این تیم نبوده است. همچنین دستمزد هنگفت فرانکی دی یونگ باعث شده مدیران بارسلونا نیز تمایلی به حفظ او نداشته باشند و ترجیح می‌دهند این بازیکن را به فروش برسانند. منچستریونایتد در هفته‌های اخیر به‌شدت برای جذب فرانکی دی یونگ تلاش کرده، اما هنوز موفق به راضی کردن این بازیکن نشده است.

نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد فرانک دی یونگ علاقه‌ای به پیوستن به منچستریونایتد نداشته، شرایط زندگی در شهر منچستر را دوست ندارد و البته معتقد است که این باشگاه به‌طور نامنظم اداره می‌شود. دی یونگ ترجیح می‌دهد در صورت اجبار به جدایی از بارسلونا و انتقال به لیگ برتر، راهی لندن شده و لباس چلسی را به تن کند. البته در شرایط عادی فرانکی دی یونگ نمی‌خواهد بارسلونا را ترک کند، اما این باشگاه کاتالونیایی برای ثبت خریدهای جدید خود مانند رابرت لواندوفسکی، رافینیا، فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن، چاره‌ای جز فروش هافبک هلندی و گران‌قیمت خود ندارد. 

منچستریونایتد فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا جایی ندارد و فرانکی دی یونگ علاقه دارد در بالاترین سطح فوتبال در رده باشگاهی بازی کند. حتی فعالیت دوباره زیر نظر اریک تن هاخ نیز نتوانسته رضایت این هافبک جوان را جلب کند و او در صورت جدایی از بارسلونا، قصد دارد راهی چلسی شود.