سادیو مانه و ماتیس دی لیخت، دو ستاره جدید بایرن مونیخ در اولین بازی خود با لباس این باشگاه موفق به گلزنی شدند.

آغاز درخشان ستاره‌های جدید بایرن مونیخ (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه بایرن مونیخ اخیرا یکی از بهترین بازیکنان تاریخ خود یعنی رابرت لواندوفسکی را از دست داده، اما بسیاری در مجموع فعالیت این تیم در بازار تابستانی را مثبت ارزیابی می کنند. آنها پیش از جدایی لواندوفسکی، با سادیو مانه به توافق رسیدند و موفق شدند ستاره گلزن و تکنیکی باشگاه لیورپول را با فقط 35 میلیون پوند جذب کنند. اما حسن صالح حمیدزیچ در هفته های اخیر تلاش زیادی برای جذب ماتیس دی لیخت انجام داد و حتی به تورین نیز سفر کرد تا بعد از توافق با مدیران یوونتوس، این مدافع ارزشمند و هلندی را جذب کند. حالا بایرن مونیخ بامداد امروز در دیداری دوستانه به مصاف دی سی یونایتد رفت و در جریان برتری 2-6 این تیم، هر دو خرید جدید موفق به گلزنی شدند.

در همان دقایق ابتدایی این مسابقه بود که بایرن مونیخ صاحب یک ضربه پنالتی شد. سادیو مانه، ستاره سنگالی و جدید این باشگاه پشت توپ قرار گرفت و موفق شد اولین گل خود را با لباس بایرن مونیخ برابر دی سی یونایتد به ثمر برساند. سادیو مانه در پایان نیمه دوم و به صلاحدید یولیان ناگلزمان تعویض شد و جای خود را به زیرکزی داد

اما در دقیقه 47 و روی ارسال توماس مولر بود که این بار ماتیس دی لیخت، مدافع هلندی و جدید الورود بایرن مونیخ توانست دروازه دی سی یونایتد را باز کند و نام خود را در فهرست گلزنان این مسابقه قرار دهد. ماتیس دی لیخت نیز در دقیقه 74 جای خود را به هرولد داد.