علی کریمی که دچار مصدومیت شدید شده بود، پس از مدت ها دوری از میادین برای کایسری اسپور به زمین مسابقه رفت.

خط و نشان کریمی برای رقبای ملی‌پوش (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پیوستن به کایسری اسپور و بازگشت به فوتبال اروپا، هدفی بود که علی کریمی پس از جدایی از استقلال و پوشیدن لباس تیم‌های قطر اس سی و الدحیل دنبال می‌کرد. اما مصدومیت شدید در همان ابتدای کار، باعث وقفه طولانی مدت در اهداف این بازیکن شد.

کریمی که برای رهایی از این درد کهنه تحت عمل جراحی قرار گرفت، مجبور به دوری طولانی‌مدت از میادین شد به‌نحوی‌که فصل گذشته و پس از پیوستن به کایسری اسپور، حتی یک بار نیز لباس این تیم را در بازی رسمی بر تن نکرد و به‌صورت موقت از لیست تیم خارج شد.

مصدومیت کریمی در بدترین زمان ممکن به وقوع پیوست. بازیکنی که توانسته بود اعتماد دراگان اسکوچیچ و کادرفنی را به‌دست بیاورد، با این آسیب دیدگی حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی را از دست داد تا جا برای درخشش رقبای او در تیم ملی باز شود.

اما بهبودی کامل این بازیکن کلیدی باعث افزایش توجهات به او شد به‌نحوی‌که دو تیم استقلال و سپاهان رقابت شدیدی برای به‌خدمت گیری این بازیکن آغاز کردند و کریمی به‌شدت مورد توجه دو تیم سابقش قرار گرفته بود اما پنجره بسته کایسری اسپور مانع از صدور رضایت نامه این بازیکن برای جدایی شد.

به هر شکل کریمی در جمع هم‌تیمی‌هایش از جمله مجید حسینی و مامه بابا تیام باقی ماند و با جدیت فراوان در تمرینات کایسری شرکت کرد تا بتواند رضایت کادرفنی را برای حضور در ترکیب اصلی به‌دست بیاورد.

حالا و در روزهایی که کایسری اسپور خود را برای آغاز فصل جدید سوپر لیگ ترکیه آماده می کند، کریمی به یکی از مهره‌های اصلی در ترکیب تیمش تبدیل شده است. او چند روز پیش و در مسابقه برابر آنکاراگوچو به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی را از خود به‌نمایش گذاشت.

کایسری روز گذشته در یک بازی دوستانه دیگر به مصاف آلانیا اسپور رفت و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و در این بازی نیز کریمی به یکی از مهره‌های مورد اعتماد آتان، سرمربی تیمش تبدیل شده است.

حالا کریمی پس از بازگشت به دوران آمادگی، می‌تواند به یکی از مدعیان حضور در ترکیب تیم ملی تبدیل شده و اینگونه زنگ خطر را برای سایر رقبایش در تیم ملی دربیاورد. بازیکنی که در صورت بازگشت به روزهای درخشانش در استقلال، قطعا عصای دست دراگان اسکوچیچ در جام جهانی خواهد بود.