کارشناس برنامه تلویزیونی شبکه ورزش، ادعای نگران کننده‌ای را در مورد تیم ملی والیبال ایران مطرح کرد.

غیرمنتظره؛ تیم ملی با دو غایب بزرگ در قهرمانی جهان؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها یک تورنمنت جذاب را پشت سر گذاشت که سرانجام آن شکست برابر لهستان قدرتمند در مرحله یک چهارم نهایی آن هم با نتیجه ٣-٢ بود.

مسابقات لیگ ملت‌ها به جز نتایج آن دستاوردهای مهم دیگری نیز برای والیبال ایران به همراه داشت که شاید مهم‌ترین آنها درخشش پدیده‌هایی مثل امین اسماعیل نژاد، امیرحسین اسفندیار و دیگر ستاره‌های جوان تیم ملی بود.‌

البته نکته مهمی که در مورد تیم ملی وجود داشت این بود که ما در لیگ ملت‌ها سه بازیکن اصلی و کلیدی خود یعنی جواد کریمی، علی اصغر مجرد و میثم صالحی را در اختیار نداشتیم. بازیکنانی که به دلیل مصدومیت، در حال ریکاوری هستند تا خود را برای تورنمنت‌های پیش رو آماده کنند.

در مورد علی اصغر مجرد، به نظر می‌رسد که این بازیکن بدون هیچ مشکلی به مسابقات قهرمانی جهان خواهد رسید و مصدومیتش کاملا برطرف شده است. از طرف دیگر میثم صالحی نیز شرایط خوبی دارد و بهروز عطایی خیلی امیدوار است که او بتواند در قهرمانی جهان تیمش را همراهی کند.

در مورد پاسور جوان تیم ملی یعنی جواد کریمی این امیدواری وجود دارد که او در یک ماه باقیمانده بتواند به شکل کامل آسیب دیدگی خود را پشت سر گذاشته و به مسابقات قهرمانی جهان برسد اما روز گذشته، در برنامه مخصوص لیگ ملت‌ها در شبکه ورزش ادعای متفاوتی در این باره مطرح شد.

جواد مهرگان، که به عنوان کارشناس تلویزیونی در برنامه حاضر شده بود در رابطه با پاسور جوان تیم ملی مدعی شد: من فکر می کنم که جواد کریمی به مسابقات قهرمانی جهان نمی‌رسد.

نکته جالب اینکه مجری برنامه یعنی پژمان نجات پور نیز این صحبت را تایید و اعلام کرد که احتمالا علی اصغر مجرد به مسابقات قهرمانی جهان خواهد رسید؛ این شاید به این معنا باشد که حضور میثم صالحی در این تورنمنت مهم نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.