در جریان ال‌کلاسیکوی امروز، این بار فقط هواداران رئال مادرید نبودند که جرارد پیکه را هو کردند.

 هو شدن از سوی هواداران بارسا؛ روزهای سخت پیکه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امروز در دیداری دوستانه در لاس وگاس به مصاف رئال مادرید رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

پیکه که در بازی قبلی برابر اینترمیامی به دلیل مصدومیت که از هفته‌های پایانی فصل قبل گریبانگیرش شده بود قادر به حضور در میدان نبود، پس از بهبودی شرایط اجازه بازی در این دیدار را پیدا کرد. 

ژاوی هرناندز تصمیم گرفت که در نیمه دوم او را به زمین بفرستد تا شرایط فیزیکی این بازیکن را بررسی کرده و آمادگی او برای حضور در میدان را ارزیابی کند. 

این در حالی است که اگر بارسا موفق به جذب ژول کونده، مدافع فرانسوی سویا، شود، کار برای پیکه بسیار سخت خواهد شد چون رقابتی جدی در خط دفاعی بارسا شکل خواهد گرفت. 

هواداران رئال مادرید که هرگز رابطه خوبی با پیکه نداشته‌اند و پیش از این بارها و بارها با هم درگیر شدند، در بازی امروز نیز به محض ورود او به زمین شروع به هو کردن این بازیکن کردند تا نشان دهند که این رابطه همچنان تیره و تار است. 

اما نکته جالب اینجا بود که این بار تنها هواداران رئال مادرید نبوند که اقدام به هو کردن این مدافع اسپانیایی کردند، بلکه صدای سوت و هو کشیدن هواداران بارسلونا علیه این بازیکن نیز به گوش می‌رسید.

به نظر می‌رسد که بحث جدایی پیکه از شکیرا و خصوصا دلیل این اتفاق و همچنین شرایطی که پس از آن پیش آمد باعث چنین اتفاقاتی شده است.