تست دوپینگ لوئیس پالومینو، بازیکن باشگاه ایتالیایی آتالانتا، مثبت شد. در نمونه تست او آثاری از یک استروئید آنابولیک پیدا شده است.

تست دوپینگ مدافع آتالانتا مثبت شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، نتیجه تست دوپینگ خوزه لوئیس پالومینو، مدافع آرژانتینی باشگاه ایتالیایی آتالانتا، که در سری آ حضور دارد، مثبت اعلام شد. در اولین واکنش، او از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا تعلیق شد.

نهاد ضددوپینگ ایتالیا ساعاتی پیش در یک اعلامیه رسمی اعلام کرد در نمونه تست دوپینگ این دفاع وسط آرژانتینی، نشانه‌هایی از یک استروئید آنابولیک پیدا شد که در فهرست مواد ممنوع قرار دارد. در این اطلاعیه، ماده ممنوعه پیدا شده در نمونه این بازیکن 32ساله آرژانتینی، کلوستبول، عنوان شده است.

از ماده نیروزای کلوستبول معمولا در بدنسازی برای کمک به ایجاد عضلات حجیم‌تر و پرقدرت‌تر استفاده می‌شود.

پالومینو، مدافعی آرژانتینی است که از سال 2017 در آتالانتا بازی می‌کند. بر اساس گزارشها، نهاد ضددوپینگ ایتالیا از فدراسیون فوتبال ایتالیا درخواست کرد این فوتبالیست آرژانتینی فعلا به حالت تعلیق در بیاید تا بعد از انجام مراحل بعدی بررسی، تصمیم نهایی درباره او اعلام شود.

نادو ایتالیا، نهاد کنترل دوپینگ در این کشور، اعلام کرد در یک بررسی سرزده از بازیکنان آتالانتا در اردوی پیش‌‌فصل تست گرفته و متوجه شد که تست دوپینگ این مدافع آرژانتینی مثبت است.