مهاجم فرانسوی استقلال این روزها با انگیزه زیاد و روحیه بالا کارش را در تمرینات جلو می‌برد و آماده شروع لیگ برتر می‌شود.

این خارجی کفش طلای لیگ را می‌خواهد (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کوین یامگا در فصل گذشته لیگ برتر یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود و در نهایت با 10 گل زده بهترین گلزن آبی ها لقب گرفت. یامگا پارسال با نظر فرهاد مجیدی به استقلال آمد و قراردادی دو ساله را با آبی پوشان امضا کرد.

او در مدت حضور در استقلال یکی از موثرترین بازیکنان این تیم بود و حالا با توجه به بالارفتن تجربه اش در لیگ ایران انتظار می‌رود در لیگ بیست و دوم نیز موفقیت های بیشتری را به دست بیاورد.

یامگا پارسال نسبت به گادوین منشا گل های کمتری به ثمر رساند و نتوانست به عنوان آقای گلی لیگ برتر برسد اما برای فصل جدید برنامه ریزی ویژه‌ای کرده است.

ستاره فرانسوی استقلال با انگیزه زیاد و روحیه بالا این روزها زیر نظر ساپینتو تمرینات خود را دنبال می‌کند و امیدوار است که بتواند روزهای بهتری را پشت سر بگذارد. یامگا بدون شک برای فصل جدید به عنوان بهترین گلزن استقلال راضی نیست و برای آقای گلی در لیگ برتر و دریافت کفش طلا خیز برداشته است.

این در حالی است که ساپینتو نیز به نحوه بازی یامگا علاقه دارد و روی او به عنوان یکی از مهره های تاثیرگذار هجومی تیمش حساب باز کرده است. با این شرایط احتمالا بازهم شاهد درخشش این بازیکن خارجی در ترکیب استقلال خواهیم بود.