در طرح دو سر سود بانک گردشگری می‌توانید با افتتاح حساب بلندمدت، تسهیلات بگیرید آن هم بدون پرداخت قسط.

وام فوری۳۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن | شرایط دریافت وام + مبلغ اقساط
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.به گزارش بنکر (Banker)، برای گرفتن این وام فوری، که سقف آن تا 15 میلیون تومان و باز پرداخت 36 ماهه است، تنها وجود یک ضامن معتبر کافی است. البته ناگفته نماند که گاهی بنا به صلاحدید رئیس شعبه، تعداد ضامن ها ممکن است به دو نفر افزایش یابد. میزان سودی که برای این تسهیلات از متقاضیان گرفته می شود متغیر است به این معنا که این مبلغ کارمزد ممکن است در شهرهای مختلف بالا و پایین برود و به صورت مستقیم با تعرفه بانک ملی تعیین می شود.

در طرح دو سر سود بانک گردشگری ابتدا باید سپرده بلندمدت افتتاح کنید. در این طرح اگر برای دریافت وام اقدام کنید، درصورتی‌که بازپرداخت یک ساله بخواهید ۱۸ درصد و در صورتی‌که بازپرداخت ۲ ساله بخواهید ۳۰ درصد از مبلغ سپرده شما -که بعنوان سپرده بلندمدت افتتاح کردید- به شما وام یا تسهیلات تعلق می‌گیرد.

نکته مهم: در این طرح این است که شما قسطی پرداخت نمی‌کنید و قسط شما بطور خودکار از روی سود سپرده شما که ۱۸ درصد است، برداشت می‌شود و بعنوان قسط وام شما پرداخت می‌شود.

سقف این تسهیلات بنابر میزان سپرده و شرایط وام گیرنده تعیین می‌شود و سقف مشخصی ندارد ولی بعنوان مثال ۱۸ درصد یا ۳۰ درصد مبلغ یک میلیارد تومان که بترتیب ۱۸۰ میلیون و ۳۰۰ میلیون تومان است.

در این طرح نیازی به ضامن نیست و سپرده بعنوان ضامن شما در نظر گرفته می‌شود. بازپرداخت نیز ۱۲ یا ۲۴ ماهه است.

بانک کشاورزی وام ۲۰۰ میلیون تومانی دامدار کارت را با نرخ ۱۰ تا ۱۲ درصد به متقاضیان واجد شرایط می‌پردازد. براساس اطلاعات موجود، نرخ سود این تسهیلات خرید نهاده‌های دامی برای واحدهای کوچک ۱۰ درصد است.

سال گذشته اعلام شد که این تسهیلات در قالب اقدامات کوتاه مدت است و مدت زمان بازپرداخت آن حداکثر یکسال خواهد بود. افراد واجد شرایط با مراجعه به بانک کشاورزی می‌توانند از ضمانت‌های این طرح آگاه شوند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود ۱۰ درصد و مدت زمان بازپرداخت معین شده، هر قسط ۱۷ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۱۷۷ تومان است. کل سود این وام ۱۰ میلیون و ۹۹۸ هزار و ۱۲۹ تومان خواهد بود.

 بانک رفاه کارگران با معرفی طرح وام دهی به نام طرح حرکت , به تمام لفراد حقیقی و حقوقی از جمله کلیه کارگران , کارمندان , کسبه و شرکت ها وام و تسهیلات تا سقف ۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان برای اشخاص حقیقی و مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان برای اشخاص حقوقی (شرکت ها ) با سود ۱ الی ۱۷ درصد پرداخت می کند.

بر اساس ضرایب ایجاد میانگین حساب به صورت نرخ ترجیحی حداقل ۱ و حداکثر ۱۷ درصد

نرخ سود تسهیلات بر اساس نوع حساب، مدت سپرده گذاری، مدت بازپرداخت و ضرایب میانگین حساب تعیین می شود.

تسهیلات قابل پرداخت به اشخاص حقیقی (مجموع تسهیلات تجاری و غیر تجاری) حداکثر تا سقف ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال

تسهیلات قابل پرداخت به اشخاص حقوقی حداکثر تا سقف مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال

اولویت های پرداخت:

اعطای تسهیلات بر حسب میانگین ۶ و ۹ ماهه حساب جاری بدون دسته چک یا سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت

وثایق و تضامین

تمامی وثایق و تضامین قابل قبول بانک

جهت  دریافت وام طرح حرکت بانک رفاه کارگران نیاز به سپرده است و سپرده شما باید بین ۶ تا ۹ ماه گردش داشته باشد. همچنین بازپرداخت این تسهیلات ۳۶ ماه و سود آن برحسب مدت ماندگاری سپرده بین ۱ تا ۱۷ درصد است.

نکته : وام گیرنده و ضامنین باید فاقد تسهیلات سررسید گذشته و معوق در شبکه بانکی کشور باشند.

شرایط دریافت وام فوری

متقاضیان دریافت این وام ۲۰۰ میلیونی باید در یکی از شعب بانک مهر سپرده قرض الحسنه داشته باشند. افراد برای دریافت این تسهیلات باید حداقل خواب سپرده سه ماهه ایجاد کنند. این وام قرض الحسنه بوده و تنها کارمزد ۴ درصدی دارد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۶۰ ماه اعلام شده است. افراد برای دریافت این وام باید ضامن رسمی داشته باشند. لازم به ذکر است که پرداخت این وام به بودجه شعبه و ابلاغیه بانک مرکزی بستگی دارد.

با توجه به مبلغ وام، کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، هر قسط ۳ میلیون و ۳۳۳ هزار و ۳۳۳ تومان است. مجموع رقم وام و سود آن نیز به ۲۰۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می‌رسد.

 افرادی که خواهان وام ۲۰۰ میلیون تومانی شیلا کارت هستند باید در حوزه شیلات و آبزی پروری فعالیت داشته باشند و مدارک لازم را ارائه دهند. وام شیلا کارت با نرخ ۱۲ درصد ارائه می‌شود. البته متقاضیان این تسهیلات امکان درخواست برای مبالغ بالاتر را دارند، منتهی نرخ سود آن بیشتر خواهد بود.

بانک کشاورزی به طرح‌های پرورش ماهی در قفس توجه ویژه‌ای دارد و پرداخت تسهیلات به این قبیل طرح‌ها را در اولویت قرار داده است.

با رونمایی از فاز اول طرح توثیق الکترونیک هوشمند دارایی‌ها، مردم می‌توانند از سهام خود در بازار سرمایه به عنوان وثیقه در ۳ بانک استفاده کنند و وام و تسهیلات بدون ضامن دریافت کنند.

پیدا کردن ضامن مورد قبول بانک ها جهت دریافت وام و تسهیلات گاهی اوقات از کسب سایر شرایط و ضوابط بانک ها سخت تر است به طوری که درصد قابل توجهی از متقاضیان وام به علت پیدا نکردن ضامن مناسب از دریافت وام منصرف می شوند.

وثتیق مورد قبول بانک ها برای اعطای تسهیلات نیز به جز ضامن معتبر ٬ وثیقه ملکی و یا سپرده و ضمانتنامه بانکی هست که تهیه کردن این موارد نیز برای بسیاری از افراد به دلایل مختلف غیر ممکن و یا مشکل می باشد.

به تازگی بانک مرکزی تمهیداتی را در نظر گرفته و توثیق وثایق جدید مانند سهام بانکی و ... را در غالب دستورالعملی به بانک ها ابلاغ کرده است.

در آخرین مورد افراد جهت دریافت وام بدون ضامن در بانک ملی ٬ مهر ایران و رسالت می توانند سهام خود را به عنوان وثیقه در رهن بانک قرار دهند.

به گزارش بانک اول مصطفی قمری‌وفا، مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی در توئیتی نوشت: با ابلاغ و اجرای دستورالعمل بانک مرکزی، مراسم رونمایی از سامانه  وثیقه‌گذاری الکترونیک در سازمان بورس برگزار شد.

وی ادامه‌داد: با رونمایی از فاز اول طرح توثیق الکترونیک هوشمند دارایی‌ها، مردم می‌توانند از سهام خود در بازار سرمایه به عنوان وثیقه در سه بانک ملی، بانک رسالت و بانک مهر ایران برای دریافت وام، تسهیلات و ضمانت‌نامه بانکی استفاده کنند.

مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی دیروز هم  در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: با ابلاغ و اجرای دستورالعمل بانک مرکزی، امروز مراسم رونمایی از سامانه  وثیقه‌گذاری الکترونیک در سازمان بورس برگزار می‌شود.

وی افزود: با رونمایی از فاز اول طرح توثیق الکترونیک هوشمند دارایی‌ها، مردم می‌توانند از سهام خود در بازار سرمایه به عنوان وثیقه برای دریافت وام، تسهیلات و ضمانت‌نامه بانکی استفاده کنند.

بانک مرکزی دستورالعمل اجرایی اعطای تسهیلات خرد با  تنوع وثایق را ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ کرد. https://cbi.ir/showitem/۲۳۳۵۱.aspx

بانک مرکزی دستورالعمل اجرایی اعطای تسهیلات خرد با تنوع وثایق را ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ کرد.