نساجی و مس دو تیمی بودند که فصل گذشته نتوانستند در زمین خود پذیرای حریفان باشند. البته مس در هفته های پایانی به زمین خود برگشت اما بیشتر بازی هایش را در شهر سرچشمه و حتی سیرجان انجام داد.

نساجی – مس؛ باز هم در زمین بی طرف!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سازمان لیگ در یک تصمیم عجیب بازی لیگ برتر در چمن های مصنوعی را منع کرد! عجیب به این خاطر که بازی در چمن مصنوعی همانند چمن طبیعی مرسوم است. به هر صورت این تصمیم موجب شد که استادیوم شهر رفسنجان و قا ئمشهر در دست بازسازی قرار بگیرند که عملیات عمرانی در شهر رفسنجان با سرعت بیشتری پیش رفت و در نهایت همان طور که عنوان شد به هفته های پایانی فصل گذشته رسید و مس در بازی های پایانی به خانه برگشت. اما استادیوم شهید وطنی قائمشهر میزبان بازی های نساجی هنوز آماده نشده است. این شاید به خاطر وسعت عملیات بازسازی در استادیوم شهید وطنی باشد به این خاطر که در قا ئمشهر علاوه بر چمن موضوع اضافه کردن سکوها؛ بهبود جایگاه وی آی پی؛ تجهیز رختکن ها و ... هم مطرح بود. بنا به گفته حسن رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران عملیات بازسازی استادیوم شهید وطنی به پایان رسیده است و تنها برای جان گرفتن چمن تصمیم گرفته شده است این استادیوم در هفته سوم مورد بهره برداری قرار گیرد.

به همین خاطر مس فصل گذشته در بازی رفت در شهر سرچشمه میزبان نساجی بود که تیم مازنی با نتیجه دو بر یک به برتری رسید. در مسابقه ای که کارشناس داوری تاکید کرد پنالتی ای که منجر به برتری تیم نساجی شد اشتباه بود و حسن نجفی شبیه سازی کرده بود. بازی برگشت دو تیم در استادیوم انقلاب کرج برگزار شد که این بار تیم مس برنده شد. این بازی با یک اتفاق ویژه هم همراه بود. بعد از این بازی باشگاه نساجی با ساکت الهامی خداحافظی  و هدایت تیم را به اسماعیل اسماعیلی محول کرد.

تقابل نساجی و مس رفسنجان. این بار هم در یک زمین بی طرف. استادیوم نقش جهان و بدون حضور تماشاگر. به نظر می رسد این آخرین بازی ای است که نساجی در خارج از استادیوم شهید وطنی به میدان می رود. به نظر می رسد تبدیل به بازی زیبایی شود. به این خاطر که مس رفسنجان یکی از تهاجمی ترین تیم های لیگ برتر به حساب می آید و در آنسوی میدان هم نساجی با قهرمانی در جام حذفی نشان داد تیم بلند پروازی است و با شخصیتی که از گرفتن این جام گرفته از این پس تلاش خواهد کرد در لیگ برتر هم تبدیل به تیم بهتری شود.