مهاجم نوک پیکان در آستانه زدن نخستین گل مقابل ملوان قرار داشت که این اتفاق برای او نیفتاد.

فرار ۲۰ متری حسینی به گل ختم نشد(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در شرایطی توانست نخستین بازی فصل مقابل ملوان انزلی را با برتری یک بر صفر پشت سر بگذارد که حملات زیادی روی دروازه حریف خود خلق کرد و می‌توانست روی ضربات بازیکنانی مثل ساسان حسینی به گل‌های بعدی برسد که این اتفاق برای آنها نیفتاد.

مهاجم ۲۳ ساله پیکان که در نقل و انتقالات تابستانی به این تیم اضافه شده، در دیدار مقابل ملوان انزلی انگیزه زیادی داشت تا فصل را با گلزنی شروع کند، اما دو ضربه خطرناک او توسط دروازه‌بان حریف دفع شد و این شانس را پیدا نکرد تا پیکان را به گل دوم برساند.

ساسان حسینی که در مسابقات تدارکاتی پیش‌فصل آمادگی بالای خود را به نمایش گذاشته و بهترین گلزن پیکان بود، روی یک صحنه در دیدار برابر ملوان انزلی  با فرار ۲۰ متری تند و تیز در موقعیت تک به تک قرار گرفت، اما شوت نهایی این بازیکن با واکنش زیبای گلر حریف همراه شد تا مهاجم خودروسازان به گل نرسد.

این مهاجم که دو سال قبل زیر نظر سید مجتبی حسینی فوق‌العاده کار کرده و هشت گل در نفت مسجدسلیمان به ثمر رسانده بود، پس از اینکه در فصل اخیر بیشتر به‌عنوان یار جانشین برای فولاد خوزستان به میدان رفت و یک گل زد، امیدوار است در پیکان دوباره در کورس آقای گلی قرار بگیرد و فرصت بیشتری پیدا کند.