دروازه‌بان باتجربه ملوان بندر انزلی مدعی است که در جدال حساس برابر استقلال به دنبال امتیاز خواهند بود و حریف آسانی برای ساپینتو و تیمش نیستند.

حیدری: ملوان متفاوتی مقابل استقلال خواهیم بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رضا حیدری که در فصل گذشته با 23 کلین شیت سهم زیادی در صعود ملوان به لیگ برتر داشت، در بازی با پیکان علیرغم واکنش‌هایی که داشت نتوانست مانع از شکست انزلی‌چی‌ها شود. او البته مدعی است که در بازی خانگی این هفته برابر استقلال با عملکردی متفاوت به دنبال کسب اولین امتیاز لیگ برتری‌شان خواهند بود.

حیدری درباره بازی با پیکان می‌گوید: اولین بازی لیگ برتری ما آنطور که پیش بینی می‌کردیم خوب نشد. انگیزه زیادی داشتیم و تا پیش از گل نیز موقعیت‌های مناسبی شکل دادیم. آنها هم البته با توجه به میزبانی صاحب موقعیت‌های خوبی بودند. با این حال در بدترین شرایط گل خوردیم و تلاش ما برای تغییر نتیجه جواب نداد. هیچ اتفاقی نیفتاده و همانطور که بردهای قبلی و صعود و قهرمانی در لیگ دسته اول را فراموش کرده‌ایم، اکنون باید این باخت را هم فراموش کنیم.

وی ادامه داد: باید هر چه زودتر مهیای دیدار با استقلال شویم. قهرمان فصل گذشته لیگ برتر که در بازی اولش شکست خورده و با انگیزه بیشتری برابر ما قرار خواهد گرفت. ما اما در استادیوم خانگی‌مان به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم و هیچ وقت به نام حریفان فکر نکرده‌ایم.

دروازه بان ملوان درباره شرایط تیمش گفت: مسلما با توجه به اینکه به تازگی به لیگ برتر آمده‌ایم باید شرایط را به سمتی برویم که هر چه زودتر از نظر ذهنی آماده رقابت‌های بزرگ شویم. با این حال ما در فصل گذشته نشان دادیم که حریفی آسان برای رقبا نخواهیم بود. استقلال نیز نباید با این تصور در انزلی حاضر شود و مسلما روز سختی برای آنها خواهد بود.

حیدری با اشاره به غیبت هواداران گفت: آنها فوق العاده و بی نظیر هستند. جای خالی آنها را به شدت احساس می‌کنم. آنها بازوی اصلی تیم در فصل گذشته برای صعود بودند و امیدوارم هر چه زودتر شرایط به سمتی پیش برود که در کنار ما حاضر شوند و باز هم فریاد ملوان ملوان آنها را بشنویم و برای نتیجه گرفتن با بالاترین انرژی برابر رقبا حاضر شویم. به آنها قول می‌دهیم که در این بازی با بالاترین انگیزه و توان در زمین حاضر شویم و یک ملوان متفاوت خواهیم بود که در انزلی به هیچ تیمی باج نخواهیم داد و با هدف کسب نتیجه به میدان خواهیم رفت.