ریکاردو ساپینتو اصرار به جذب یک هافبک خارجی دارد؛ به همین خاطر شاهد خروج نام 3 بازیکن از لیست خواهیم بود.

این سه نفر امروز استقلال را ترک می‌کنند؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه طی یکی دو روز گذشته همه اخبار حکایت از آن داشت که ریکاردو ساپینتو نام دو بازیکن را از فهرست تیمش خارج می‌کند تا بازیکنان بزرگسال استقلال به 20 نفر برسند، اما حالا شنیده ها حکایت از آن دارد که احتمالا 3 بازیکن از لیست خارج می‌شوند.

محمدرضا حسینی مدافعی که از هوادار راهی استقلال شد، اولین خروجی آبی ها است و این را خود بازیکن مذکور در گفت و گو با "ورزش سه" اعلام کرد. با اینکه گفته می‌شود عزیزبک آمانوف و ارسلان مطهری دو گزینه جدایی هستند و یکی از آنها استقلال را ترک می‌کنند، حالا بحث هایی وجود دارد مبنی بر اینکه هردوی آنها جدا شوند.

خبرگزاری فارس در این خصوص اعلام کرده که ریکاردو ساپینتو قصد دارد یک هافبک خارجی را نیز به جمع نفرات استقلال اضافه کند و به همین خاطر باید 3 بازیکن از لیست خارج شوند. از این رو علاوه بر حسینی، به احتمال فراوان ارسلان مطهری و عزیزبک آمانوف نیز جمع آبی ها را ترک خواهند کرد.

بدون شک کنار گذاشتن 3 بازیکن در شرایط کنونی کار سختی برای باشگاه استقلال محسوب می‌شودچراکه قراردادها دوطرفه امضا شده و جدایی نیاز به توافق بازیکن و باشگاه دارد. با این حال تا عصر امروز قرار است تکلیف نهایی خروجی های باشگاه استقلال روشن شود اما اینطور که از شواهد برمی‌آید، علاوه بر محمدحسینی، ارسلان مطهری و آمانوف نیز تیم را ترک خواهند کرد.

با ترک استقلال توسط این 3 بازیکن آنوقت جا برای یک هافبک خارجی هم باز خواهد شد. لیست استقلال در صورت جدایی 3 بازیکن مذکور 19 بازیکن خواهد داشت و تا پایان نقل و انتقالات ساپینتو می تواند یک خارجی دیگر را نیز به خدمت بگیرد.

از طرف دیگر ممکن است ساپینتو نتواند تا پایان نقل و انتقالات(30 مرداد) تصمیم نهایی اش را برای جذب هافبک خارجی بگیرد و به همین خاطر او قصد دارد با خروج نام 3 بازیکن از لیست با تفکر بیشتری اقدام به استخدام بازیکن خارجی جدید کند. سرمربی پرتغالی آنوقت می‌تواند حتی بعد از مهلت نقل و انتقالات نیز یک بازیکن آزاد را به تیمش اضافه کند و به لیست بزرگسال ببرد.