سرمربی سابق ماشین‌سازی و پارس جنوبی در آستانه حضور در مدیریت فنی نفت مسجدسلیمان است.

افاضلی به نفت مسجدسلیمان می‌رود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، هومن افاضلی که ازجمله کارشناسان فوتبال ایران است و طی سالیان اخیر هدایت تیم‌های مختلفی ازجمله نفت تهران، صبای قم، پارس جنوبی و ... را برعهده داشته، حالا احتمالا به مجموعه فنی نفت مسجدسلیمان اضافه خواهد شد تا این تیم را در ادامه لیگ برتر کمک کند.

این سرمربی سابقه امیدهای ایران و ماشین‌سازی که طی فصل اخیر هدایت تیمی را عهده‌دار نبوده، حالا با نظر مثبت باشگاه نفت مسجدسلیمان گفته می‌شود به‌عنوان مدیر فنی این تیم لیگ برتری انتخاب خواهد شد ولی ظاهرا هنوز توافق و موافقت نهایی افاضلی در این بین صورت نگرفته تا این موضوع به صورت رسمی عنوان نشود.

هدایت یزدی، مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در این باره می‌گوید: «آقای افاضلی به مجموعه فنی ما اضافه می‌شوند و قرار است مدیریت فنی و مشاوره را در نفت مسجدسلیمان داشته باشند. آقای افاضلی مربی بزرگ، تئوریک، کلاسیک و حرفه‌ای است و ان‌شاالله بتوانند به تیم ما کمک کنند.»

او با بیان اینکه هومن افاضلی ارتباط نزدیکی هم با رضا مهاجری دارد، ابراز کرد: آقای افاضلی به مجموعه ما اضافه می‌شوند و امیدواریم بتوانند به روند رو به رشدمان کمک کند.

با وجود این اظهارات، هنوز هومن افاضلی تصمیم نهایی خود را برای پذیرش مدیریت فنی نفت مسجدسلیمان نگرفته و این باشگاه چنین موضوعی را رسمی نکرده است.