آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات تابستانی است و چیزی به ساعت 23 روز 1 سپتامبر باقی نمانده است. باشگاه‌ها در سراسر قاره سبز در تلاش هستند تا آخرین خرید های شان را انجام بدهند.

شمارش معکوس؛ 2 روز تا پایان بازار تابستانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید لیگ‌های معتبر اروپایی آغاز شده اما هنوز 20 روز دیگر تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است. به این‌ترتیب در کنار اخبار بازی‌ها، گل‌ها و حواشی، هنوز شایعات نقل و انتقالاتی داغ و پرهیجان دنبال می‌شود؛ شاید حتی داغ‌تر از روزهای قبل زیرا مربیان آخرین تلا‌ش‌های‌ خود را برای به‌خدمت گرفتن بازیکنان مورد نظرشان انجام می‌دهند و سعی می‌کنند نیمکت تیم‌شان را برای فصلی دشوار که رقابت‌های جام جهانی هم در میانه آن برگزار می‌شود و احتمالا خسته‌کننده‌تر از همیشه خواهد بود، آماده و مجهز نگه دارند.

پس تا آخرین روز این صفحه را دنبال کنید تا به آخرین شایعات و اخبار دسترسی داشته باشید:

 پوشش زنده خبری

07 شهریور 1401 ساعت 23:53

رسمی؛ لوکاس پاکتا با قراردادی 5 ساله به وستهم پیوست

لوکاس پاکتا، هافبک برزیلی لیون، با امضای قراردادی پنج ساله به وستهم پیوست. ارزش قرارداد پاکتا 60 میلیون یورو است. این هافبک تهاجمی برزیلی تا سال 2027 پیراهن وستهم را به تن خواهد کرد. 

07 شهریور 1401 ساعت 23:20

رسمی؛ مهاجم نروژی لایپزیش به سوسیداد پیوست

الکساندر سورلوث، مهاجم نروژی لایپزیش، با قراردادی قرضی به رئال سوسیداد پیوست. این بازیکن 26ساله به‌مدت یک‌سال با قراردادی قرضی به ارزش 1.5 میلیون یورو و بدون بند خرید قطعی در انتهای قرارداد، به سوسیداد منتقل شد. 

07 شهریور 1401 ساعت 22:29

مهاجم اتریشی اشتوتگارت به وولز می‌پیوندد

دو باشگاه ولورهمپتون و اشتوتگارت برای انتقال ساشا کالادزیچ به توافق رسیدند. این مهاجم اتریشی با قراردادی 17 میلیون یورویی به‌علاوه بندهای متغیر راهی انگلیس می‌شود تا پیراهن ولوز را به تن کند.

07 شهریور 1401 ساعت 21:59

این هافبک روی دست چلسی باد کرده

درحالی‌که گفته می‌شود 9 باشگاه برای به‌خدمت گرفتن کانر گالاگر، هافبک چلسی، تمایل دارند ولی تا این لحظه پیشنهادی رسمی به این باشگاه نرسیده و مدیران چلسی نگران هستند چرا که قصد دارند امسال تابستان او را حتما به فروش برسانند.

07 شهریور 1401 ساعت 21:25

دفاع چپ پاری‌سن‌ژرمن به تیم لیگ برتری منتقل می‌شود

فولام با پاری‌سن ژرمن برای انتقال لیوین کورزاوا، دفاع چپ این تیم، به توافق رسید تا او راهی انگلیس شود. کورزاوا فصل گذشته در هیچ بازی‌ای برای پاری‌سن ژرمن به میدان نرفت. مبلغ توافق دو باشگاه برای این انتقال فاش نشده است. 

07 شهریور 1401 ساعت 20:55

منچستریونایتد پرونده نقل و انتقالات تابستانی را بست

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند بعد از انتقال آنتونی و مارتین دوبراوکا به منچستریونایتد این باشگاه پرونده نقل و انتقالات تابستانی را بسته است و دیگر بازیکن جدیدی به شیاطین سرخ اضافه نخواهد شد.

07 شهریور 1401 ساعت 20:10

خرید گران‌قیمت آرسنال برای جدایی هر کاری می‌کند

نیکلاس په‌په برای اینکه آرسنال را برای موافقت با انتقال قرضی‌اش به نیس راضی کند موافقت کرده که دستمزدش به مقدار قابل توجهی کاهش داده شود. اتلتیک می‌گوید این ستاره ساحل عاجی با کاهش 25درصدی دستمزد خود موافقت کرده است. 

07 شهریور 1401 ساعت 19:49

ایکر براوو، مهاجم ۱۷ ساله بایر لورکوزن به رئال مادرید پیوست. او فعلا برای کاستیا و زیر نظر رائول بازی خواهد کرد.

07 شهریور 1401 ساعت 19:33

ستاره اسپانیایی با لاتزیو تمدید خواهد کرد؟

لاتزیو خواهان قرارداد پدرو، ستاره اسپانیایی و 35 ساله برای یک سال و تا تابستان سال 2024 شده است.

07 شهریور 1401 ساعت 19:11

انتقال کاوانی به والنسیا قطعی شد

ادینسون کاوانی، مهاجم سابق و اروگوئه‌ای منچستریونایتد، امروز برای امضای قرارداد با والنسیا راهی این شهر شده است.