رئیس کمیته فوتبال مجلس ادعا می‌کند که تاج سه گزینه را برای نیمکت تیم ملی در نظر گرفته است.

کی‌روش، برانکو و  قلعه نویی گزینه های تاج برای تیم ملی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پس از انتخابات فدراسیون فوتبال رحیم زارع رییس کمیته فوتبال مجلس شورای اسلامی اظهار نظری عجیب را در خصوص آینده نیمکت سرمربیگری تیم ملی ایران انجام داد.

رحیم زارع ادعا کرد که کارلوس کی‌روش، امیر قلعه‌نویی و برانکو ایوانکوویچ سه گزینه مهدی تاج برای سرمربیگری تیم ملی ایران هستند و او پس از ریاست، از بین این سه گزینه، یکی را به عنوان سرمربی انتخاب خواهد کرد.

او همچنین ادعا کرد که کی‌روش بیشتر از سایر نفرات به نیمکت تیم ملی نزدیک است و گفت: «کی‌روش به هر حال هشت سال اینجا بوده و روی او هزینه شده است.»

البته مهدی تاج واکنشی به این اظهارنظر نداشته و احتمالا در اولین گفتگو در این خصوص مورد سوال قرار خواهد گرفت.

از مدتها پیش و زمانی که تاج کاندیداتوری خود را اعلام کرد، شایعه بازگشت کارلوس کی‌روش به فوتبال ایران نیز منتشر شد که البته در ادامه طرفین پالس مثبت نسبت به این موضوع نشان دادند.

روز گذشته نیز یک وبسایت خبری فوتبال مصر ادعا کرد که کی‌روش به خاطر پیشنهاد تیم ملی ایران، پیشنهاد الاهلی مصر را رد کرده است.

نکته جالب در مورد این سه نام، سابقه سرمربیگری آنها در تیم ملی است و در صورتی که هر یک جایگزین اسکوچیچ شوند، نیمکت ایران سرمربی تازه را تجربه نخواهد کرد.

با این حال دراگان اسکوچیچ تا پایان جام ملتهای ۲۰۲۳ آسیا تحت قرارداد فدراسیون فوتبال است و تاکنون توانسته از سایه اخراج جان سالم به در ببرد.