جیووانی کوبولی جیلی، رئیس سابق یوونتوس، دوست ندارد رونالدو به فوتبال ایتالیا برگردد. او معتقد است هیچ باشگاه ایتالیایی از خرید رونالدو سود نخواهد کرد.

دیگر دوست ندارم رونالدو را در فوتبال ایتالیا ببینم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ژرژ مندس، مدیر برنامه های رونالدو، در هفته‌های اخیر در حال تلاش برای یافتن تیم جدیدی برای فوق ستاره پرتغالی بوده و رونالدو می‌خواهد هر طوری که شده در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. حالا و در فاصله دو روز مانده تا اتمام پنجره تابستانی، گفته می شود ناپولی مقصد بعدی رونالدو خواهد بود.

 ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای این باشگاه هدف دیرینه شیاطین سرخ بوده و ممکن است این بازیکن با رقمی بیش از 100 میلیون یورو به اولدترافورد نقل مکان کند. به‌این‌ترتیب ناپولی نیز رونالدو را تا پایان فصل و به‌صورت قرضی در اختیار خواهد داشت و باشگاه منچستریونایتد حقوق این ستاره پرتغالی را پرداخت می‌کند.

جیووانی کوبولی جیلی، رئیس سابق یوونتوس، به ناپولی هشدار داد که خرید رونالدو برای این باشگاه مشکل‌ساز خواهد شد. او در این رابطه گفت:« من همیشه رونالدو را تحسین کرده‌ام ولی دوست ندارم او را دیگر در فوتبال ایتالیا ببینم. پیوستن او به یوونتوس باعث مشکلات زیادی برای این باشگاه شد. تنش بین او با مائوریتزیو ساری و دیگر مربیان یووه را که کنار بگذاریم، دستمزد 34 میلیون یورویی او نیز دردسرساز بود. اینکه دستمزد رونالدو 34 میلیون یورو باشد و دستمزد بازیکنان دیگر 6 یا هفت میلیون یورو، اصلا منطقی نیست.»

کوبولی ادامه داد:« یوونتوس با وجود جدایی رونالدو در سال گذشته هنوز نتوانسته از لحاظ مالی شرایط ایده‌آلی پیدا کند. همین مشکل قطعا برای ناپولی نیز رخ خواهد داد. ناپولی کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد و اطمینان دارم که با آمدن رونالدو این تیم خوب، دچار مشکل خواهد شد. خطر دودستگی بین بازیکنان و به هم خوردن توازن مالی در ناپولی وجود دارد و شانس فتح اسکودتو را نیز از دست خواهند داد. معتقدم هیچ باشگاه ایتالیایی از خرید رونالدو سود نخواهد کرد.»