پائولو دیبالا، ستاره رم، شب گذشته درخششی خیره‌کننده در ترکیب این تیم داشت.

درخشش دیبالا در رم؛ رابطه خاص با آقای خاص (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رم سه‌شنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ ایتالیا به مصاف مونزا رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

دیبالا دو گل تیمش را در این بازی به ثمر رساند و عملکردی تماشایی از خودش به نمایش گذاشت تا تحسین بسیاری را به دنبال داشته باشد. 

پس از تعویض این بازیکن در دقیقه 65، ژوزه مورینیو برای استقبال از ستاره تیمش به سمت او رفت تا به او خسته نباشید و تبریک بگوید و صحنه جالبی در کنار زمین رقم خورد. 

این مربی پرتغالی چیزی در گوش بازیکنش زمزمه کرد و در حالی که هر دو دست یکدیگر را به گرمی می‌فشردند شروع به خندیدن کردند و این صحنه واکنش بسیاری را از سوی رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت. 

مورینیو پس از پایان بازی درباره حرفی که به دیبالا زده بود گفت:« فصل گذشته وقتی یوونتوس به اینجا آمد، او تعویض شد و من به او گفتم تو بازیکن بسیار خوبی هستی پسر! امشب هم وقتی او از زمین بیرون آمد، بار دیگر همین حرف را به او زدم. ما خندیدیم چون به یاد آوردیم که او پیش از این هم در این ورزشگاه گلزنی کرده بود.»

او همچنین با اشاره به بازگشت دیبالا به دوران اوج اضافه کرد:« شاید بهتر باشد لیونل اسکالونی از ما تقدیر ویژه‌ای به عمل بیاورد چون قرار است بازیکنی فوق العاده را برای جام جهانی 2022 قطر در اختیارش قرار دهیم.»