سپاهانی‌ها پس از بازگشتی که گل گهر در هفته سوم داشت و بازی برده را با تساوی عوض کردند، حالا در بازی خانگی مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ به دنبال پیروزی هستند.

مورایس، حدس 11 بازیکن اصلی‌اش را سخت کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش‌سه"، روز دوم از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری چهار مسابقه دیگر ادامه پیدا خواهد کرد و در یکی از حساس‌ترین مسابقات، تیم فوتبال سپاهان درحالی‌که چمن ورزشگاه نقش جهان برای بهسازی زیر کشت رفته است، در ورزشگاه فولادشهر اصفهان از شاگردان جواد نکونام پذیرایی می‌کند.

سپاهان با مورایس شروع خوبی در رقابت‌ها داشت و توانست از دو هفته ابتدایی دو پیروزی مقابل استقلال و نساجی مازندران کسب کند ولی در هفته سوم در ورزشگاه قاسم سلیمانی شهر سیرجان پیروزی دو بر صفر را با تساوی 2 بر 2 عوض کرد تا حالا در چهارمین بازی فصل اگرچه مقابل یکی از منسجم‌ترین تیم‌های مسابقات به میدان می‌رود ولی برای سه امتیاز پا پیش بگذارد؛ به نظر می‌رسد که مورایس از تمام توان خود برای این مهم استفاده خوهد کرد.

سرمربی پرتغالی سپاهان البته در بازی قبل هم در خط دروازه، هم در خط دفاعی و هم در خط هجومی تغییرات غیرمنتظره‌ای درترکیب تیمش ایجاد کرد و نشان داد که با توجه به نفرات با کیفیتی که در دسترس دارد خیلی حدس زدن دقیق نفرات اصلی این تیم کار ساده‌ای نیست.

اگر پیام نیازمند را بازیکن ثابت سپاهان در نظر بگیریم، در سمت چپ خط دفاعی با توجه به نمایشی که زکی‌پور در بازی قبلی داشت، تصمیم‌گیری برای مورایس هم سخت شده و باید دید آیا برای دومین بازی متوالی امید نورافکن در سپاهان نیمکت‌نشین خواهد شد یا خیر.

نکته دیگر، در خط دفاعی سپاهان حضور دانشگر یا جونیور است؛ البته که شاید با توجه به اشتباه داسیلویرا در بازی قبلی این‌بار برخلاف سه بازی گذشته جونیور و دانشگر مدافعان میانی تیم بشوند.

در سمت راست خط دفاعی اما هیچ ابهامی وجود ندارد و رامین رضائیان که بسیار هم آماده است در ترکیب قرار خواهد گرفت.

یک خط جلوتر محمد کریمی، طی دو هفته اخیر با مصدومیت مواجه بوده و با توجه به نمایش خوب سپاهان بعید است شاهد تغییری در مثلث شکل گرفته با ریگی، سلمانی و فرناندز باشیم.

درنهایت، به یکی دیگر از نقاط پرابهام ترکیب سپاهان می‌رسیم؛ جایی که حضور شهریار مغانلو به عنوان بازیکن اصلی تیم در بخش هجومی درباره اینکه در پست وینگر راست و چپ کدامیک از دو بازیکن سپاهان بازی خواهند کرد، ابهام وجود دارد و سرمربی پرتغالی تیم نشان داده در هر بازی با توجه به شرایط تمرینات و همین‌طور حریفی که با آن مصاف دارند، دست به تغییر در نفرات خود می‌زند. فرشاد احمدزاده و حسینی دو بازیکن رقیب سپاهان در پست وینگر راست بوده‌اند و این رقابت در پست وینگر چپ با کامسوبا و علی‌نژاد شکل گرفته است که باید دید در هفته چهارم شانس بازی به کدامشان داده می‌شود. این در حالی است که یکی از تغییرات غیرقابل پیش‌بینی مورایس در هفته سوم بیرون گذاشتن علی‌نژاد از ترکیب اصلی بود.

ترکیب احتمالی سپاهان  مقابل فولاد خوزستان 

پیام نیازمند – میلاد زکی پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی، یاسین سلمانی، مانوئل فرناندز، فرشاد احمدزاده، الویس کامسوبا و شهریار مغانلو.