هافبک نفت مسجدسلیمان می‌گوید اگر در بازی با پیکان غافلگیر نمی شدند همین یک شکست را هم تا به این جای کار نداشتند.

دهقانی: حسینی نگذاشت تا به استقلال گل بزنم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دیدار نفت مسجدسلیمان و استقلال با نتیجه تساوی به اتمام رسید. رضا دهقانی در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی پر فشار و با کیفیتی بود و دو تیم سعی در کسب پیروزی داشتند. بازی را خوب شروع کردیم، هر دو تیم بازی تاکتیکی ارائه دادند و فکر می کنم تمام کسانی که بازی را دیدند، لذت بردند.

او در مورد نتایج هفته های اخیر نفت توضیح داد: ما امسال را خوب شروع کردیم و هفته پیش غافلگیر شدیم. بازیکنان با کیفیتی داریم و با برنامه بازی کردیم. بازی های خوبی ارائه دادیم که قصد داشتیم با سه امتیاز همراه شود. امیدوارم در ادامه راه این اتفاق بیفتد. مس را بردیم، در مقابل هوادار تمرکز لازم را نداشتیم و در دیدار با پیکان غافلگیر شدیم و یک مقدار آن ها را دست کم گرفتیم وگرنه ما موقعیت های بیشتری داشتیم. مقابل تیم بزرگ استقلال هم به نتیجه تساوی دست پیدا کردیم. تیم خوبی داریم و همه از نمایش ما  لذت می برند.

این بازیکن در مورد جو ورزشگاه شهید بهنام محمدی و ادعای استقلالی ها مبنی بر فحاشی هواداران نفت و پرتاب بطری، گفت: جو‌ خوبی  در ورزشگاه بود و هواداران جز اینکه تیم خودشان را تشویق کنند کار دیگری نکردند. فقط آخر بازی چون از زمان وقت اضافه گذشته بود، شرایط کمی به هم ریخت وگرنه همه چیز سر جایش بود.

هافبک نفت در خصوص وقت اضافه‌ای که داور گرفت توضیح داد: واقعا بازی فقط پنج دقیقه وقت اضافه داشت و بیشتر از آن نباید گرفته می شد. ولی در کل آقای حیدری قضاوت خوبی داشت و به او تبریک می گویم.

این بازیکن که در بازی اول یک گل زد و یک پاس گل نیز داد، در مورد اینکه چرا از روند خوبش فاصله گرفته عنوان کرد: در چند بازی اخیر توپ هایم به تیرک خورد و شرایط برای گلزنی مهیا نشد. دوست داشتم گل بزنم ولی ضربات آخر تبدیل به گل نشد. در هفته های آینده جبران خواهم کرد. در بازی با استقلال هم  یک زاویه بسته زدم که سید حسین حسینی سیو خوبی داشت. یک توپ دیگر هم زدم که حسینی به خوبی گرفت و مانع از گلزنی من به استقلال شد.

دهقانی در پایان در مورد دیدار پیشرو با  صنعت نفت آبادان افزود: بازی با صنعت نفت دربی خوزستان است و ما نیاز داریم ببریم و سه امتیاز را بگیریم.