تیم فوتبال سپاهان در دو بازی اخیر خود 5 امتیاز را از دست داده است.

مورایس متمرکز روی آینده سپاهان (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته ابتدایی برای مورایس و شاگردانش بسیار خوب پیش رفت و آنها موفق شدند پس از شکست استقلال در ورزشگاه آزادی  در اولین بازی خانگی هم نساجی مازندران را از پیش رو بردارند تا با صدرنشینی به هفته سوم مسابقات در سیرجان برساند.

در سیرجان هم شرایط برای سپاهان تا میانه نیمه دوم خوب پیش رفت و آنها توسط میلاد زکی‌پور دوبار به گل رسیدند ولی در ادامه با بازگشت شاگردان امیر قلعه‌نویی، دو امتیاز هفته سوم را از دست دادند و با هفت امتیاز به دیدار سخت برابر شاگردان نکونام رسیدند.

در هفته چهارم توپ و میدان در اختیار سپاهان بود و آنها موفق شدند موقعیت‌های خوبی را روی دروازه میهمان خود ایجاد کنند ولی در وقت‌های اضافی، فولاد خوزستان که مترصد کوچک‌ترین اشتباه حریف بود به گل رسید و با سه امتیاز فولادشهر را ترک کرد.

این نتایج سبب شد تا سپاهان و مورایس صدر جدول را به پرسپولیس بدهند و در شرایطی که فولاد خوزستان هم با 8 امتیاز، پشت سر سرخ‌پوشان پایتخت قرار دارد، سپاهان  با هفت امتیاز رتبه سوم را در اختیار گرفته و پشت سرش هم با امتیاز مشابه استقلال و پیکان قرار دارند.

روز آینده در ادامه مسابقات سختی که سپاهان از هفته اول برگزار کرده این تیم‌ در ورزشگاه فولادشهر میهمان ذوب‌آهن خواهد شد؛ تیمی منسجم که توانسته 4 امتیاز از 4 مسابقه ابتدایی خود بگیرد و دو مصاف خانگی این تیم مقابل پرسپولیس و سپس مس رفسنجان با تساوی بدون گل تمام شده تا مشخص شود کار آسانی پیش روی شاگردان مورایس قرار ندارد. با این حال تمام تمرکز و تلاش سرمربی پرتغالی سپاهان روی کار خود معطوف شده و امیدوار است دیگر مانند دو بازی گذشته  سپاهان امتیاز از دست ندهد.