باشگاه بایر لورکوزن هیچ تصمیمی برای برکناری جراردو سیوانه، سرمربی سوئیسی این تیم، ندارد.

اعتماد لورکوزن به مربی سوئیسی؛ سیوانه اخراج نمی‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن بدترین آغازش در بوندسلیگا را پس از فصل 83-1982 داشته و برای اولین بار در هر سه بازی خانگی اولش از ابتدای فصل تا به حال شکست خورده است. 

شکست 2-3 برابر فرایبورگ، باختی دردناک برای این تیم بود چون آنها سه بار به دلیل عملکرد ضعیف بازیکنان حاضر در خط دفاعی گل خوردند و این در حالی بود که نمایش درخشانی در نیمه اول ارائه کرده بودند. 

سیوانه پس از پایان بازی گفت:« ما در آخر شکست خوردیم چون نتوانستیم با همان ثباتی که در نیمه اول در خط دفاعی داشتیم، به دفاع کردن در نیمه دوم ادامه دهیم.»

روبرت آندریش، هافبک این تیم، هم درباره این باخت گفت:« توضیح این شکست بسیار ساده است. ما دو بار نتوانستیم به درستی دفاع کنیم و یک گل هم روی اشتباه فردی به ثمر رسید و وقتی سه گل دریافت کنید، کار سخت می‌شود. ترک این ورزشگاه با صفر امتیاز واقعا فاجعه است.»

با این حال روزنامه آلمانی بیلد خبر داده است که علیرغم این نتایج ضعیف و بحرانی که این فصل در این تیم ایجاد شده است، سیوانه نگرانی‌ای از جایگاهش ندارد. 

سیمون رولفس، مدیر ورزشی باشگاه لورکوزن، در این باره گفت:« او از حمایت کامل ما برخوردار است و ما به او اعتماد کامل داریم. هیچ تردیدی در این باره وجود ندارد.»

این مربی سوئیسی باید هرچه سریع‌تر این تیم را به روزهای خوبش برگرداند، در غیر این صورت نمی‌تواند پس از حذف از جام حذفی، سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را برای دومین بار به دست آورد. 

رولفس به خوبی از این شرایط آگاه است و اضافه می‌کند:« من پس از بازی برابر ماینتس گفته بودم که مسیر دشواری پیش روی ما است. اگر برابر فرایبوگ پیروز شده بودیم هم هیچ چیز تغییر نمی‌کرد. این تیم سعی کرد رو به جلو بازی کند. با توجه به شرایط بازی، می‌توانستیم شکست نخوریم. می‌توانستیم به عنوان برنده از زمین بازی خارج شویم. نکته مهم این است که همه ما در این مسیر در کنار هم بجنگیم. این تیم، مربی و همه ما در کنار هم هستیم.»