سید مجتبی حسینی در چند سال گذشته همواره مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی موفق بوده است.

این مربی، موفقیت در آزادی را بلد است(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در شرایطی عصر امروز(سه‌شنبه) با هدایت مجتبی حسینی میهمان استقلال خواهدبود که سرمربی خودروسازان در چند سال گذشته همواره نتایج خوبی در آزادی مقابل استقلال گرفته است.

فصل گذشته پیکان جزو معدود تیم هایی بود که از استقلال شکست نخورد؛ خودروسازان در بازی برگشت در ورزشگاه آزادی در شرایطی به تساوی بدون گل رسیدند که عملکرد فوق العاده ای داشتند و اگر خوش شانس بودند اولین باخت فصل را نیز به این تیم تحمیل می‌کردند.

نکته جالب اینکه مجتبی حسینی دو فصل پیش و در زمانی که سرمربی ذوب‌آهن بود در بازی برگشت لیگ برتر در ورزشگاه آزادی استقلال را شکست داد! ذوب‌آهن در آن مسابقه دو بر صفر به برتری رسید و 3 امتیاز ارزشمند به دست آورد.

شادی مجتبی حسینی روی نیمکت ذوب‌آهن بعد از برد مقابل استقلال

این عملکرد خوب مجتبی حسینی در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال او و شاگردانش را به موفقیت در بازی امروز بسیار امیدوار کرده است. این مساله روز گذشته در نشست خبری نیز مورد پرسش از حسینی قرار گرفت و او پاسخ داد: « هر بازی شرایط خودش را دارد. استقلال خودش را تقویت کرده است و بازیکنانی دارد که هر لحظه می‌توانند نتیجه را عوض کنند. آنها از نظر تنوع کاری و خلاقیت با جذب بازیکنان جدید تقویت شده‌اند. امیدوارم بازیکنان استقلال به مرز آمادگی نرسند، چون اگر به مرز آمادگی برسند هر تیمی را می‌توانند اذیت کنند.»

اعتراض سرمربی پیکان به عملکرد داور در مصاف فصل گذشته با استقلال که با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

پیکانی‌ها تیمی کاملا جوان و با حضور تعداد زیادی بازیکن دهه هشتادی را در اختیار دارند اما همواره نشان دادند دست و پا بسته نیستند و قطعا امروز هم برای انجام یک فوتبال زیبا و هجومی وارد ورزشگاه آزادی خواهند شد.

گفتنی است؛ دیدار استقلال و پیکان عصر امروز از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.