با نظر کارلوس کی روش، علی کریمی و وحید امیری نیز به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

امیری و کریمی هم به تیم ملی دعوت شدند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، نخستین لیست تیم ملی فوتبال ایران زیر نظر کارلوس کی روش، صبح امروز منتشر شد. لیستی که متشکل بود از بازیکنان داخلی و قرار است لژیونرها نیز با کمی تأخیر به اردو فراخوانده شوند.

در نخستین فهرستی که از سوی سرمربی جدید تیم ملی اعلام شد، چند غایب مهم دیده می شد که سرشناس ترین آنها، وحید امیری بازیکن مصدوم پرسپولیس بود که طی ماه های گذشته و به دلیل آسیب دیدگی، قادر به حضور در میادین نبود.

با این وجود، در طول مدت زمان مصدومیت امیری، او زیر نظر پزشکان تیم ملی کارهای ریکاوری خود را انجام داد و از چند روز قبل نیز به تمرینات پرسپولیس بازگشت تا رفته رفته بتواند در تمرینات گروهی و مسابقات رسمی شرکت کند.

در ابتدا و طی لیستی که از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد، نامی از وحید امیری دیده نمی شد که ظهر امروز اعلام شد این بازیکن با نظر سرمربی تیم ملی، برای تست‌های پزشکی و تمرین کردن زیرنظر کادر تیم ملی به اردو دعوت شده است.

علی کریمی بازیکن ایرانی تیم کایسری اسپور ترکیه که او نیز وضعیت مشابهی داشته و دچار آسیب دیدگی است، به همراه امیری به اردوی تیم ملی دعوت شده است تا تمرینات انفرادی خود را زیر نظر کادر پزشکی، برگزار کند.