ورزشگاه دو مسابقه ایران مقابل اروگوئه و سنگال مشخص شده؛ ورزشگاه‌هایی در شهرهای سنت‌پولتن و مولدینگ.

ورزشگاه راپید و آدمیرا واکر، میزبان بازی‌های ایران(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 به گزارش "ورزش سه"، از مدت ها قبل مشخص بود که تیم ملی فوتبال ایران در فیفادی شهریورماه ضمن برپایی اردویی در کشور اتریش دو مسابقه دوستانه با اروگوئه و سنگال برگزار خواهد کرد. حالا که زمان دقیق و البته محل برگزاری این دو مسابقه مشخص شده بررسی وضعیت ورزشگاه میزبان دو مسابقه تدارکاتی تیم ملی فوتبال قابل توجه است.

دیدار ایران و اروگوئه اولین مسابقه دوستانه شاگردان کارلوس کی‌روش در اردوی پیش رو محسوب می‌شود که در نزدیکی شهر وین برگزار می‌شود.ملی‌پوشان فوتبال ایران از ساعت 20:30 به وقت تهران درروز اول مهرماه در شهر سنت‌پولتن که فاصله زیادی با پایتخت اتریش ندارد مقابل اروگوئه قرار می‌گیرند.

بازی ایران و اروگوئه در ورزشگاه NV آره‌نا شهر سنت‌پولتن برگزارمی‌شود ورزشگاهی که در سال 2011 تحت بازسازی قرار گرفته و معماری جالبی دارد. این ورزشگاه 8 هزار نفر گنجایش دارد و نمای بالای آن زیبایی خاص آن را به تصویر می‌کشد.

این ورزشگاه محل برگزاری دیدارهای خانگی تیم سنت‌پولتن در لیگ اتریش است و جایگزین ورزشگاه قبلی این تیم شده که در سال 1951 تاسیس شده بود. ورزشگاه مذکور در روزهای اولیه بعد از بازسازی از چند بازی تیم های راپید وین و اسپارتاپراگ نیز میزبانی کرده و از نظر امکانات در سطح بالایی قرار دارد و می‌توان گفت یکی از استانداردترین ورزشگاه های کشور اتریش است.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته دومین دیدار ایران در اتریش مقابل سنگال است که این بازی در ورزشگاه دیگری که آن هم در نزدیکی شهر وین است برگزار می‌شود.

دیدار ایران و سنگال که ساعت 19 به وقت ایران در روز 5 مهر برگزار می‌شود به میزبانی ورزشگاه موشن‌اینوست آرنا خواهد بود. ورزشگاهی در شهر مولدینگ در حوالی پایتخت اتریش که گنجایشی در حدود 10 هزار و 600 صندلی دارد.

این ورزشگاه میزبان تیم مطرح آدمیرا واکر اتریش است که در سال 2012 مورد بازسازی قرار گرفته و امکاناتش بسیار به روز شده است. ورزشگاه موشن‌اینوست در سال های گذشته از چند مسابقه دوستانه تیم ملی اتریش نیز پذیرایی کرده اما هیچ گاه در بازی های رسمی تیم ملی این کشور مورد استفاده قرار نگرفته است. با این حال در لیگ برتر اتریش تا دلتان بخواهد میزبان مسابقات بوده است.