در اسپانیا ادعا کرده‌اند که جود بلینگام، پیشنهادی جدی از رئال دارد و این پیشنهاد را به پیشنهادهای باشگاه‌های انگلیسی ترجیح می‌دهد. به او وعده جانشینی لوکا مودریچ را داده‌اند.

رئال به ستاره انگلیسی؛ بیا و جانشین مودریچ شو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، از قرارداد لوکا مودریچ با رئال مادرید تنها یک سال دیگر باقیمانده و باشگاه مادریدی از حالا به دنبال پیدا کردن بهترین جانشین برای ستاره کروات است. هرچند احتمال تمدید قرارداد مودریچ بالاست اما رئال می خواهد هر چه زودتر خیال خود از بابت جانشین او را راحت کند و گزینه اول این باشگاه هم جود بلینگام است. 

روزنامه مارکا دو ماه پیش ادعا کرد که رئال از بلینگام خواسته است که تا تابستان 2023 صبر کند و سپس برای خرید او پیشنهادی رسمی ارائه خواهند کرد. بلینگام در تابستان امسال دو پیشنهاد جدی از سیتی و لیورپول داشت ولی در دورتموند ماند. باشگاه آلمانی دو سال پیش برای خرید او از بیرمنگام، 25 میلیون یورو هزینه کرد و حالا قیمت او 150 میلیون یورو تخمین زده می شود.

شب گذشته خوزه آلوارز، خبرنگار ال‌چیرینگیتو، فاش ساخت که بلینگام در پاسخ به مدیران سیتی گفته است که از رئال پیشنهاد دارد و برای این باشگاه صبر خواهد کرد. او گفت که رئال مادرید را به باشگاه های دیگر ترجیح می دهد و می خواهد جانشین لوکا مودریچ شود. در واقع مسئولان رئال چنین وعده ای به او داده اند و بلینگام سخت وسوسه شده تا فصل بعد پیراهن باشگاه مادریدی را به تن کند.

رئال مادرید در دو سال اخیر با جذب ادواردو کاماوینگا و اورلین شوامنی، خط میانی خود را تقویت کرده و سال بعد قصد دارد بلینگام را نیز به خدمت بگیرد. بلینگام در فصل جاری 10 بازی برای دورتموند انجام داده و سه گل نیز زده است.