تحقیر و بی‌محلی به برخی سلبریتی‌های وطن‌فروش در تجمعات ضد انقلاب خارج کشور، با واکنش روزنامه آفتاب یزد مواجه شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

روزنامه کیهان نوشت: اخیراً در برخی تجمعات ضدانقلاب خارج از کشور که برای حمایت از آشوب‌افکنی در ایران برگزار شد، کسانی چون مهناز افشار و محسن نامجو، مورد تعرض و فحاشی قرار گرفتند و آینده سلبریتی‌های مشابه را در آن سوی مرزها به رخ کشیدند.

روزنامه آفتاب یزد که سردبیر سابق آن «مجتبی-و» از عناصر فراری آواره و دریوزه در آمریکا محسوب می‌شود با اشاره به ماجرای اخیر نوشت: «در طول تاریخ افراد مختلف از صنوف متعدد بوده‌اند که با تغییر دیدگاهها و خط مشی سیاسی و فرهنگی مسیر تفکراتشان را عوض کرده و وارد جبهه و جناح‌های جدید شـده‌اند. نگــون‌بخت‌ترین افراد کسانی هستند که از مام وطن و زادگاهشان تغییر مسیر داده و به آغوش دشمنان رفته‌اند. چرا که دشمنان نیز آنها را مورد پذیرش قرار نخواهند داد. در طول جنگ تحمیلی بعضی از افراد که به استقبال نظامیان ارتش صدام رفتنـد مورد غضب فرماندهان آنها قرار گرفته و بعضی نیز به قتل رسیده‌اند. چرا که استدلال آنها این بود که وقتی کسی به وطن خود خیانت کند با دیگران چه خواهد کرد.

حالا در مورد بعضی از سـلبریتی‌ها این موضوع صادق اسـت. مملکت ما هرچقدر هم سخت‌گیری کند از دشمن بهتر است.

واقعا دشمنان در مورد مـا چه تصوری دارنـد. بعضی از افراد از طریق شـــــــــباهت چهره و صدایشان با بعضی از سلبریتی‌های قبل از انقلاب توانستند وارد عرصه هنر شوند و با برخورداری از رانتهای هنری به جایگاه خاصی برسند. همانها ابتدا با خروج از کشور و ورود به گروه‌های به اصطلاح هنری آن سوی آب‌ها ، کم‌کم وارد جرگه دشمنان مردم و نظام شدند سپس در تظاهرات معاندان و مخالفان حاضر شـدند. آن‌ها تصور می‌کردند که با اعتراض و با حضور عده‌ای در خیابانها نظامی که ٤٠ سـال ریشه در روح و جان این کشور دارد سرنگون شـده و آنها جایگاه بالاتر و بهتری در نظام‌های بعدی پیدا خواهند کرد.

واقعـا متاثـر شـده‌ام وقتی که دیدم تظاهرکنندگان ضـدانقلاب آن‌ها را از صفوف خود اخراج کرده و با دشنام دادن، آنها را رد کرده‌اند. چقدر زننده است که انسان پشت به مردم خود و آرمان‌های آنها کند و به سوی کسانی برود که شاید جایگاهی بین آنها پیدا کند. اینها همان طمع‌کارانی هستند که مانند گربه از هر طرف بیندازی با چهار دست و پا به زمین می‌آیند. تصور کرده‌اند که اگر به میان معاندان، دشمنان و تظاهرکنندگان برونـد نقش اول گرفته و ستاره هالیوود خواهند شد اما زهی خیال باطل. آنها در همین کشور خودشـان در آشفته‌بازار دو دهه قبل هنری به جایگاهی رسیده‌اند و گرنه نه هنری داشته‌اند و نه امتیازی که با آنها به سکوهای افتخارات هنری برسند.

تاریخ در مورد این گونه افراد و کسانی که قبل از آنها پشـت به مردم خود کرده‌اند با زشتی و لعنت نام می‌برد چرا که همان افـراد ضد انقلاب حتما بـا خود گفته‌اند کسانی که با حمایتهای دولت و مردم ایران رشد کرده و شناخته شده‌اند چگونه می‌توانند نمک خورده و نمکدان بشکنند. در ایـن مـورد از فرزندان عزیـــزم و از هموطنان تقاضا می‌کنم این گونه افراد را مجددا مورد ارزیابی قرار دهند.