کریستیانو رونالدو دست به حرکتی عجیب برابر نیوکسل زده و البته یک کارت زرد هم دریافت کرد.

عجیب‌ترین گل رونالدو جنجالی شد (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به مصدومیت آنتونی مارسیال، کریستیانو رونالدو این هفته و در دیدار تیمش در لیگ برتر در ورزشگاه اولدترافورد برابر نیوکسل در ترکیب ثابت قرار داشته و البته در نهایت نتوانست در این دیدار دروازه حریف را باز کند. در اوایل نیمه دوم بود که روی پاس عمقی برونو فرناندز، کریستیانو رونالدو در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و موفق شد دروازه نیوکسل را باز کند.

اما از همان ابتدا مشخص بود که ستاره پرتغالی در موقعیت آفساید قرار داشته و گل او قبول نخواهد شد. 

ثانیه‌هایی بعد بازی آغاز شد و به مجرد سوت داور فابین شار مدافع نیوکاسل ضربه ای به توپ زد تا  پوپ، دروازه بان تیم بازی را آغاز کند. رونالدو که صحنه را دیده بود آرام آرام به پوپ نزدیک شد و با برداشتن توپ از مقابل گلر دروازه خالی نیوکاسل را باز کرد.

رونالدو ابتدا برای برگزاری جشن شادی حرکت کرد و در ادامه و زمانی که متوجه شد داور گل او را قبول نکرده، برای اعتراض به سمتش رفت. در ادامه اعتراض های متوالی کریستیانو رونالدو در نهایت منجر به گرفتن کارت زرد برای این بازیکن شد و مطابق انتظار این ستاره 37 ساله با خنده های تلخ خود به عملکرد داور اعتراض کرد. رونالدو در نهایت در طول 72 دقیقه حضور در میدان نتوانست کاری از پیش ببرد و در آن لحظه جای خود را به مارکوس رشفورد داد و این دیدار با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

اریک تن هاگ سرمربی یونایتد درباره این گل گفت: من حرفی ندارم اما همه صحنه را دیدند. 

در عین حال پری گرووز اسطوره آرسنال درباره این تصمیم داور به تاک اسپورت گفت: در کل  این صحنه بسیار سخت است چون بازیکن نیوکسل  ادعا خواهد کردکه قصد نداشته ضربه شروع را بزند.

کریس رونالدو در این تصویر زدن ضربه به توپ توسط شار پس از سوت داور را دید و به سمت آن حرکت کرد

تقلای رونالدو و دیگر ستاره های یونایتد برای قبول کردن گل به نتیجه نرسید.

استیصال احتمالا بهترین لغت برای توصیف این فصل یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. بر خلاف گذشته، جریان هیچ مسابقه ای باب میل کریستیانوی بزرگ و پرافتخار پیش نمی رود.