مدیرعامل باشگاه آلومینیوم ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های بیشتر بتوانند به روند خوب شان ادامه بدهند.

رجا ئیان: نیاز به زمان داشتیم تا نتیجه بگیریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، محمد رجائیان با اشاره به برتری دو بر صفر آلومینیوم اراک مقابل مس کرمان عنوان کرد: خوشحال هستیم که توانستیم این برد را به مردم استان مرکزی و شهر اراک هدیه کنیم؛ از روز اول بارها اعلام کردیم تغییرات زیادی در تیم ما به وجود آورده و نیاز به زمان داریم که خدا را شکر کم کم به شرایط مدنظرمان می‌رسیم.

او ادامه داد: امسال لیگ فشرده‌ای پیش رو داریم، چراکه بعضا تیم‌های بازنده شایسته و مستحق باخت نیستند و روی یک اشتباه یا یک فرصت نتایج عوض می‌شود. همانطور که در بازی مس رفسنجان مقابل پرسپولیس و دیدار نفت مسجدسلیمان با تراکتور دیدیم نتایج نزدیکی رقم خورد و این نشان می‌دهد همه تیم‌ها همه خوب هستند و سرمایه‌گذاری مناسبی انجام داده‌اند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اضافه کرد: امیدوارم در ادامه راه با حمایت‌هایی که مدیرعامل شرکت ایرالکو، اعضای هیئت مدیره و آقای محمدی، سهامدار عمده کارخانه برای شادی دل مردم اراک انجام می‌دهند، تیم جایگاه اصلی خود در جدول را پیدا کند و در لیگ برتر موفق باشد.

او با اشاره به نتایج تیم آلومینیوم در این فصل گفت: وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد، فشار به مدیران وارد می‌شود، چراکه سرمایه‌گذاری‌های انجام شده باید به مسیرش که شادی مردم است، ختم شود و ما هم تمام تلاش خود را برای این مهم می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم با بیان اینکه برخی اقدامات ما پس از سال‌ها انجام شده است، ابراز کرد: با روند مثبت تیم و نظر کادر فنی صحبتی از تغییر و جذب بازیکن جدید نیست، اما قطعا بازیکنانی مدنظر تیم هستند که اگر نیاز باشد برای خرید و جابه‌جایی آنها اقدام خواهیم کرد.