سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور از جذب بازیکن خارجی در صورت اعلام نیاز سرمربی خبر داد.

زمستان یک ستاره به تبریز می‌آید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، جذب یک مهاجم خارجی جزو برنامه های نقل و انتقالاتی تراکتور در این فصل بود. این تیم با وجود جذب سه بازیکن خارجی خوب، در جذب مهاجم خارجی ناکام بود اما مدیرعامل سرخ پوشان امروز در نشست خبری خود اعلام کرد که در مارکت زمستانی احتمال خرید بازیکن خارجی وجود دارد.

ایوب بهتاج، در پاسخ به سوالی در این خصوص گفت: "ما الان بازیکن آزد می توانیم جذب کنیم. در نقل و انتقالات زمستانی در هر پستی که آقای بردیف صلاح بدانند، باشگاه بازیکن خارجی جذب خواهیم کرد. این فرق نمی کند که در پست مهاجم باشد یا پست دیگری."

بعد از اینکه تراکتوری‌ها در طول تابستان، گزینه مدنظر خود در پست مهاجم را از میان گزینه های خارجی پیدا نکردند، با کاوه رضایی قرارداد بستند اما آن گونه که از صحبت های مدیرعامل تراکتور بر می آید، پرونده جذب بازیکن خارجی در فصل جاری بسته نشده است.

بهتاج، همچنین در خصوص بازیکنان جذب شده تاکید کرد: قبل از حضور بنده اردوی اول را در ترکیه برگزار کرده بودیم و استخوان‌بندی تیم در این اردو بسته شده بود. طبیعتا چنین اتفاقی رخ داده و قانون در تمام رشته ها همین است و همه بازیکنان با نظر کادرفنی جذب شده اند. بعد از حضور من نیز بازیکنانی که جذب شدند با نظر آقای بردیف بود. تا زمانی که من هستم ممکن نیست کسی بدون نظر کادر فنی از تیم جدا یا به تیم اضافه شوند. این گونه نیست که هر مدیرعاملی قوانینی برای خودش داشته باشد، اصل این است و باشگاه تراکتور نیز استثنا نیست.