مهم‌ترین دغدغه کادر فنی سپاهان برای بازی فردا قطع ارتباط بین برترین گلزن و گل ساز لیگ برتر خواهد بود.

خطرناک‌ترین زوج لیگ کابوس سپاهان و مورایس!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خطرناک‌ترین زوج لیگ کابوس سپاهان و مورایس!

به گزارش "ورزش سه" با نگاهی به جدول گلزنان و پاسورهای لیگ درمی‌یابیم محمد عباس‌زاده و ریکاردو آلوز هر یک به تنهایی روی بیش از پنجاه درصد گل‌های تیم‌شان در این فصل تاثیرگذاری مستقیم داشته‌اند.

ریکاردو آلوز با شش پاس گل در نه مسابقه آمار فوق‌العاده هر 133 دقیقه یک پاس را از خودش بر جا گذاشته و محمد عباس‌زاده هم با شش گل، هر 134 دقیقه یک گل برای تیم بردیف به ثمر رسانده تا تراکتوری‌ها در جایگاه پنجم جدول جا خوش کنند.

مهارت فوق‌العاده آلوز در ارسال و قدرت سرزنی بالای عباس‌زاده هماهنگی این زوج هجومی تراکتور را به بالاترین میزان ممکن رسانده و همین موضوع دغدغه اصلی کادرفنی سپاهان برای بازی فردا است. جایی که آنها در ورزشگاه نقش جهان میزبان قرمزهای تبریز خواهند بود و برای مهار قدرت هجومی تراکتور باید پیش از هرچیز به فکر قطع ارتباط بین برترین گلزن و گلساز لیگ بیست و دوم باشند.

نکته ویژه در خصوص ریکاردو آلوز قدرت بازیسازی بالای این بازیکن است به نوعی که توانایی‌های تنها محدود به ارسال پاس آخر نیست و او مهارت زیادی در ارسال پری‌اسیست( پاس ماقبل آخر) دارد کمااینکه در بازی برابر نفت مسجدسلیمان هم به خوبی با ارسال یک پاس پشت مدافعین برای مدافع راست تراکتور، زمینه‌ساز ثبت گل برتری تیمش شد.

محمد عباس‌زاده هم بعد از هت‌تریک در هفته گذشته، در بهترین فرم ممکن به اصفهان می‌آید تا شانسش را برای رقم زدن یک هفته رویایی دیگر این بار در برابر سپاهان قدرتمند محک بزند. موضوعی که کار محمد کریمی، مسعود ریگی و محمد قربانی را برای مهار آلوز و دانشگر و داسیلویرا را برای مهار عباس‌زاده حسابی سخت خواهد کرد.

گفتنی است دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتور از ساعت 15 فردا در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.